معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:

اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان در تابستان 1400با هدف عدالت آموزشی

تهران (پانا) -معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت در راستای مداخله آموزشی و جبران یادگیری دانش‌آموزان دارای افت تحصیلی به منطور برقراری عدالت آموزشی، طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش‌اموزان اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۹۹۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان در تابستان 1400با هدف عدالت آموزشی

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، غلامرضا بختیاری در این رابطه بیان کرد: این طرح در راستای تفاهم نامه سه گانه وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و سازمان بسیج دانشجویی و با استفاده از معلمان مدارس و دانشجو معلمان علاقمند انجام خواهد شد.

او گفت: این طرح در بازه زمانی 19 تیر تا سوم شهریور1400 برای دانش‌آموزان دوره اول و دوم ابتدایی که دارای سطوح عملکرد تحصیلی نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول در دروس فارسی و ریاضی و علوم هستند اجرا می‌شود.

بختیاری با اشاره به اهمیت یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در دوره ابتدایی به عنوان پایه ادامه تحصیل دانش‌آموزان افزود: بیماری کرونا و آموزش مجازی نیاز به جبران و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان به ویژه در مناطق محروم را افزایش داده است.

او با اعلام اینکه 18 شهرستان تهران در این طرح شرکت می‌کنند از آغاز فرأیند اجرای این طرح در مناطق خبر داد و تأکید کرد، تصمیم گیری در مورد جزئیات طرح با کمیته تخصصی آموزش و پرورش شهرستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار