مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

کلاس‌های درس برای حضور امن دانش‌آموزان مهیا می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد برای فاصله منزل همکاران تا محل خدمت، به وسیله ایاب و ذهاب نیاز است که حدود 10 میلیارد تومان هزینه دارد و باید این مبلغ تأمین شود.

کد مطلب: ۱۱۹۹۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
کلاس‌های درس برای حضور امن دانش‌آموزان مهیا می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران،محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سومین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سالن اجتماعات شهید مجید عرب واقع در استانداری تهران اظهار کرد: در 28 خرداد ماه انتخابات برگزار شد و رئیس جمهور جدید انتخاب شد و انشالله از اواسط مرداد شروع به کار خواهد کرد. شاید برخی افراد در این فضای میانی انگیزه فعالیت خود را از دست بدهند.

او تأکید کرد: ما به هیچ وجه چنین نگاهی نداریم و خودمان را متعهد می‌دانیم تا زمانی که این جایگاه در اختیارمان است و تا آخرین ثانیه‌ای که هستیم به عنوان یک مدیر که وطنمان را دوست داریم سعی می‌کنیم کار خود را خوب انجام دهیم و اگر کار خود را ضعیف انجام دهیم مدیون مردم هستیم و هیچ اهمیتی ندارد که بعدا در این جایگاه حضور داریم یا خیر و تا زمانی که هستیم تلاش می‌کنیم فعالیت خود را به بهترین نحو انجام دهیم.

صیدلو ادامه داد: خواسته ما این است که کلاس‌ها حضوری برگزار شود، اما حقیقت امر این است که تمام مولفه‌ها برای برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری در اختیار آموزش و پرورش نیست. اما ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا کلاس‌های درس برای حضور امن دانش‌آموزان مهیا باشد. در ستادهای ثبت نام سعی‌ می‌شود به مسائلی که دغدغه‌های اصلی والدین است توجه لازم بشود.

او در خصوص تجهیز مدارس عنوان کرد: پرداختن به تجهیزات و فضای آموزشی با توجه به شرایط هر استان و منطقه متفاوت است و اولویت‌های متفاوتی دارد و افزایش کیفیت در مناطق مختلف نیز با توجه به وضعیت موجود در آن مناطق معانی متفاوتی خواهد داشت و هر چه دغدغه‌های جانبی ما کم تر شود آموزش و پرورش به کیفیت بیشتری خواهد پرداخت.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از دیگر چالش‌های شروع سال تحصیلی جدید با عنوان کمبود شدید نیروی انسانی دانست و خاطرنشان کرد: از سوی دیگر با توجه به شرایط ویژه شهرستان‌های استان تهران و فاصله منزل همکاران تا محل خدمت به وسیله ایاب و ذهاب نیاز است که حدود 10 میلیارد تومان هزینه دارد و باید این مبلغ تأمین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار