خبرنگاری که قربانی جاده مرگ در خراسان جنوبی شد

بیرجند(پانا) ـ بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور قائن -بیرجند، سمانه ترشابی از خبرنگاران استان خراسان جنوبی دچار جراحت شدید شد و پس از چند روز بستری در بیمارستان جان خود را از دست داد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاری که قربانی جاده مرگ در خراسان جنوبی شد

به گزارش تسنیم،خبرنگاری دغدغه‌مند بود، هر روز کاریش که او را در جلسات خبری می‌دیدی، در سرش سوژه‌های خبری و پیگیری مشکلات گویا فوران داشت، شاید یکی ازمهم ترین دغدغه‌های فکری او جاده مرگ یا همان محور بیرجند-قاین بود، محوری که سال‌ها است جان انسان‌های زیادی را می‌گیرد و درنهایت هم جان خودش را گرفت.

نمی‌دانم سمانه ترشابی در این چند سال چند گزارش از محور دلهره به نگارش در آورده است و بارها و بارها از مسئولان مطالبه کرده و خون دل خورده است، اما خوب می‌دانم هر وقت که می‌خواست خبر فوت هم وطنانمان در این محور را به نگارش در آورد دست و دلش می لرزید چرا که باید خبر از پرپر شدن عزیزانی را می‌داد که با فوتشان یک یا چند خانواده داغدار می‌شدند.

نمیدانم اگر بخواهیم قاب عکس مردمانی که در این محور جان خود را از دست داده اند را کنار هم بگذاریم، باید چه تعداد قاب عکس را جمع آوری کنیم؟ چند هزار تا؟ واقعا نمی‌دانم .... اما می‌دانم اگر تابوت قربانیان این جاده را در مسیر کنار هم بگذارند شاید همه مسیر را تابوت پوشی می‌شد.

جاده ای که بیش از 11 سال است که مسئولان پایتخت نشین هرگاه از تهران به بیرجند سفر داشتند در بازدید از آن محور وعده ای برای تکمیل شدنش می‌دادند وعده‌هایی که آخرین آن به این صورت بود که ابتدای تابستان امسال تکمیل شود، اما افسوس و صد افسوس که این وعده‌های بی سرانجام سبب شد تا ما خبرنگاری دغدغه مند، انقلابی، متدین را درحالی از دست دهیم که او از زیارت امام رضا برمی‌گشت.

14تیرماه برای ما اصحاب رسانه روزی تلخی خواهد بود، روزی که آخرین ثانیه‌های عمرت را رقم زد و ساعت 1:45 دقیقه شب در حادثه ای خونین در کیلومتر 28 جاده قاین بیرجند درحالی تصادف زنجیره ای رقم خورد که در همان لحظه دو نفر جان خود را از دست دادند و 9 نفر دیگر راهی بیمارستان شدند که یکی از این 9 نفر سمانه ترشابی دبیرخبر خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی و خبرنگار پایگاه خبری خاورستان بود، او به علت جراحات وارده راهی بیمارستان شد، اما به علت عمیق بودن جراحات در روز پنج شنبه 18 تیرماه جانش را از دست داد.

او در روز میلادش به خاک سپرده شد واین داغ بزرگ تا ابد در دل اهالی رسانه خراسان جنوبی خواهد ماند داغی که از بی کفایتی مسئولانی است که بعد از 11 سال هنوز نتوانسته اند 112 کیلومتر را دوبانده سازی کنند.

مدیر و خبرنگاران خبرگزاری پانا در خراسان جنوبی این ضایعه دردناک راخدمت خانواده آن مرحومه و جامعه خبری استان تسلیت عرض کرده و برای ایشان علو درجات در درگاه الهی و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار