افتتاح بزرگترین اورژانس کشور در اردبیل

اردبیل(پانا) - مدیر درمان تأمین اجتماعی اردبیل اعلام کرد بزرگترین اورژانس بیمارستانی تأمین اجتماعی کشور در اردبیل افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۹۹۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح بزرگترین اورژانس کشور در اردبیل

به گزارش اداره کل تأمین اجتماعی اردبیل، قادر برجی، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گفت: در بیمارستان سبلان اردبیل طرح‌های توسعه متعددی در حال اجراست که روز پنجشنبه با سفر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به استان اردبیل شاهد افتتاح طرح‌های متعدد درمانی و توسعه فضاهای بیمارستانی در سطح استان خواهیم بود.

او از افتتاح بزرگترین اورژانس بیمارستانی تأمین اجتماعی کشور در اردبیل به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع خبر داد و تصریح کرد: در این بیمارستان تجهیزات خریداری شده اعم از ام. ار. آی، رادیولوژی، استقرار سایر دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز به ویژه مرکز دیالیز با ۱۱ تخت، پارکینگ، محوطه‌سازی، تانکر و اکسیژن‌ساز به صورت رسمی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گفت: در یک سال اخیر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و خرید تجهیزات در حوزه بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تأمین اجتماعی استان اردبیل به انجام رسیده که پیش‌بینی می‌کنیم امسال این رقم به بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان برسد.

برجی با گرامیداشت هفته تأمین اجتماعی از ۱۹ تا ۲۵ تیرماه افزود: ۵۰ درصد جمعیت استان و جمعیتی بالغ بر ۶۰۸ هزار نفر در این استان تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند که ما موظف هستیم در قالب درمان مستقیم اعم از بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های عمومی و تخصصی و همچنین مراکز طرف قرارداد خدماتی را به بیمه‌شدگان ارائه کنیم.

او در ادامه گفت: در بحث ارائه خدمات به بیمه‌شدگان در شهرهایی که تأمین اجتماعی بیمارستانی ندارد، برای گروه‌های سنی بالای ۶۵ سال و پایین ۶۵ سال ارائه هرگونه خدمات به صورت رایگان بوده و بستری‌ها نیز به همین منوال بدون هزینه در نظر گرفته شده است.

برجی افزود: در دو شهر پارس‌آباد و اردبیل بیمارستان ارس و سبلان فعالیت می‌کنند که در این دو شهر نیز افراد بالای ۶۵ سال همچنان در صورت مراجعه به بیمارستان‌ها خدمات رایگان دریافت می‌کنند و سایر گروه‌های سنی نیز می‌توانند از خدمات بیمارستان ارس و سبلان که به شکل مناسب ارائه می‌شود، استفاده کنند.

او زیرساخت فراهم شده در این بیمارستان‌ها را مربوط به ۳۰ سال پیش و با جمعیت ۲۰۰ هزار نفری اعلام کرد و ادامه داد: در حال حاضر این جمعیت سه برابر افزایش یافته و ما به ۶۰۸ هزار بیمه شده خدمات ارائه می‌کنیم که تلاشمان بر پاسخگو بودن این بیمه‌شدگان متناسب با تجهیزات و امکانات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار