رسیدگی به لایحه رتبهبندی معلمان در کمیسیون آموزش مجلس پایان یافت
تهران (پانا) - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از پایان رسیدگی به لایحه رتبهبندی معلمان کشور در این کمیسیون تخصصی خبر داد.
![رسیدگی به لایحه رتبهبندی معلمان در کمیسیون آموزش مجلس پایان یافت](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTI0YmRh8isV/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTH3FxfArMktV0sAIKXaKdntA,,/MTI0YmRh8isV.jpg)
به گزارش روابط عمومی مجلس، علی کریمی فیروزجایی با اشاره به جلسات فشرده کمیسیون آموزش برای جمعبندی لایحه رتبهبندی معلمان، گفت: با اقدام ضربتی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس کار رسیدگی به مفاد لایحه رتبهبندی معلمان به پایان رسید.
دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور این اقدام کمیسیون تخصصی مجلس را مایه خرسندی فرهنگیان دانست و افزود: مجلس شورای اسلامی به مسئله فرهنگیان نگاه خاص و ویژه دارد.
نماینده مردم بابل ادامه داد: بهزودی و در اولین فرصت این لایحه برای تصویب نهایی در صحن علنی مجلس مطرح و انشاءالله با رأی قاطع نمایندگان مصوب خواهد شد.
این عضو خانه ملت با اشاره به ارتباط گسترده مجلس با صاحبنظران، دانشگاهیان و متخصصان امور تعلیم و تربیت و تشکلهای فرهنگیان برای نهایی کردن این لایحه افزود: این لایحه در صحن علنی مجلس نیز با مشورت نمایندگان چکش کاری و بررسی نهایی خواهد شد.
کریمی فیروزجایی رتبهبندی معلمان را خواسته بحق و دیرینه فرهنگیان دانست و افزود: با اجرای این لایحه تحول عظیمی در آموزش و پرورش رخ خواهد داد.
عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت را ساختاری و زیربنایی عنوان و تصریح کرد: برغم برخی نگاههای ناصحیح، آموزش و پرورش تولیدیترین دستگاه اجرایی کشور است.
این نماینده مجلس تولید انسان فکور و باارادههای معنوی را مهمترین مأموریت آموزش و پرورش دانست و افزود: آموزش و پرورش باید پیشگام برنامههای توسعه در کشور باشد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مجلس در تعامل با دولت سیزدهم، توسعه هدفمند در آموزش و پرورش را بررسی خواهد کرد. خروجی آموزش و پرورش نیازهای اساسی کشور را تأمین و تضمین می کند.
ارسال دیدگاه