شوک بزرگ آقای گل به آبی‌ها در آستانه دربی؛ پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته شد

تهران (پانا) - با حکم فدراسیون جهانی فوتبال باشگاه استقلال در هیچ یک از رده‌ها اجازه جذب بازیکن را نخواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۹۹۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
شوک بزرگ آقای گل به آبی‌ها در آستانه دربی؛ پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته شد

در حالی که شب گذشته استقلال تهران توانست با پیروزی مقابل سایپا تهران به سهمیه حضور در فصل 2022 لیگ قهرمانان آسیا برسد تا با روحیه بهتری به استقبال دربی جام حذفی در روز پنجشنبه 24 تیر برود، سومین شوک بزرگ طی چند روز اخیر هواداران این تیم را تحت تاثیر قرار داد.

پس از رفتن هرویه میلیچ از ایران و جدایی فرشاد ماجدی از این تیم، حالا نوبت به شیخ دیاباته رسیده است که شوک بزرگی را به هواداران این تیم وارد کند. براساس اخبار شنیده شده، شیخ دیاباته که فصل گذشته آقای گل لیگ برتر شد اما این فصل عملکرد ضعیفی داشت و دیدارهای زیادی را به علت مصدومیت یا مسافرت از دست داد، از استقلال به فدراسیون جهانی فوتبال به علت عدم پرداخت مطالبات شکایت کرده است.

پس از ارسال شکایت دیاباته از استقلال به فیفا، این نهاد بین‌المللی با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده است بدنبال شکایت دیاباته، پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته شده و این باشگاه تا زمان جلب رضایت مهاجم خود نمی‌تواند بازیکن جدیدی را در هیچ کدام از رده‌های سنی جذب کند.

البته پیش از این پنجره نقل و انتقالات استقلال با شکایت میلیچیچ بسته شده بود، به عبارت دیگر فیفا پنجره نقل و انتقالات استقلال را دو قفله کرد تا کار مدیران این تیم برای تقویت تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی سخت‌تر شود.

با اینکه پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای استقلال بسته شده است، اما نباید فراموش کرد که این محرومیت‌ها برای استقلالی‌ها باید حکم تمرین را داشته باشد، روزهای سخت برای این باشگاه در راه است و به زودی حکم محرومیت به علت عدم پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی از راه خواهد رسید، حکمی که بسیار سنگین و نجومی است و تصفیه آن در وضع فعلی باشگاه استقلال بعید به نظر می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار