اعلام نتایج مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان برگزیده سراسر کشور

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان برگزیده سراسر کشور در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق، نهج البلاغه و روش تدریس احکام خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان برگزیده سراسر کشور

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پروشی و فرهنگی، محمدرضا مسیب زاده اعلام کرد امسال با توجه به شرایط ویژه حاکم بر کشور به حمدالله مسابقات قرآن عترت و نماز در فضای مجازی به نحو احسن برگزار شد.

وی گفت: مسابقات فرهنگیان در دو مرحله مقدماتی و نهایی به میزبانی استان خراسان رضوی درشهر مشهد مقدس از تاریخ ۲۲ خرداد ماه شروع و طی یک فرآیند در تاریخ شانزدهم تیرماه ۱۴۰۰به پایان رسید.

محمدرضا مسیب زاده بیان کرد: در مرحله مقدماتی در هر رشته حدود ده نفر خواهر و برادر به مرحله نهایی راه پیدا کردند که برگزیدگان مرحله مقدماتی به صورت برخط و آنلاین با یکدیگر به رقابت پرداختند و از هر رشته پنج نفر خواهر و پنج نفر برادر به عنوان نفرات برتر از هر رشته مشخص شد.

امید است با عنایت و توجهات خاص حضرت حق تمامی فرهنگیان عزیز در تمام مراحل زندگی تحت سه منشور نورانی قرآن و عترت و نماز موفق و پیروز باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار