معاون پارلمانی رییس جمهور:

کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مدیریت کرونا عملکرد مطلوبی دارد

یاسوج (پانا) - معاون پارلمانی رییس جمهور عنوان کرد کهگیلویه وبویراحمد در زمینه مدیریت کرونا و اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی عملکرد مطلوبی دارد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مدیریت کرونا عملکرد مطلوبی دارد

حسینعلی امیری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم شجاع و غیور کهگیلویه وبویراحمد در جبهه های حق علیه باطل و مبارزه با طاغوت به خوبی نقش آفرینی کردند و بی توقع بودند.

امیری هدف از سفر به یاسوج را پیگیری وضعیت کرونا و اقتصاد مقاومتی به دستور رئیس جمهور عنوان کرد و افزود: این استان دو پیک کرونا را پشت سر گذاشته ولی کشور وارد پیک پنجم شده است. همچنین در زمینه غربالگری رتبه اول کشور را دارد.

وی ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد کمترین فوتی ها را داشته و عملکرد خوبی در این زمینه به خود اختصاص داده است.
امیری بیان کرد: کارهای خوبی در زمینه اقتصاد مقاومتی و زیرساخت های استان در حال انجام است که تا تحویل دولت دوازدهم به آقای رئیسی همچنان همانند روز اول دولت، پای کار خواهیم بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین به موضوع وجود برخی حواشی در کشور که سرمایه ها صرف آن می شود اشاره کرد و گفت: این استان به دلیل وحدتی که نماینده ولی فقیه بین مسئولان ایجاد کرده از این مسائل وجود ندارد.

وی با اشاره به همکاری با دولت جدید گفت: کمک های لازم به آیت الله ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهوری منتخب خواهد شد و در زمان استقرار دولت سیزدهم اطلاعات صادقانه در اختیار وی قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار