۲۰۰ نفر از کادر درمانی سپاه وارد زاهدان شدند

زاهدان (پانا) - روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور از ورود ۲۰۰ نفر از کادر درمانی نیروی زمینی سپاه پاسداران به منظور کمک به کادر بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
۲۰۰ نفر از کادر درمانی سپاه وارد زاهدان شدند

به گزارش روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، در پی شیوع ویروس کرونای دلتا و وضعیت بحرانی بیماری در سیستان و بلوچستان خدمات درمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان به کمک کادر درمان و کاهش آلام مردم بکارگیری شد.

در این زمینه با توجه به تدابیر فرمانده نیروی زمینی سپاه سه سامانه بیمارستان تخصصی صحرایی مجهز برای کمک به بخش درمان سیستان و بلوچستان و بنابه درخواست دانشگاه علوم پزشکی آماده بکارگیری شدند.
همچنین تعداد هفت سامانه بیمارستان صحرایی دیگر نیز آماده شده که بنابه درخواست و در صورت نیاز وارد کار عملیات درمانی می‌شوند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با فوت ۲۱مورد جدید، شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به یک‌هزار و ۷۹۲ نفر رسید.

محمد هاشمی شهری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، با بیان اینکه ۷۴۷ بیمار حاد تنفسی و ۳۷۱ بیمار مبتلا به کرونا، در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند، اظهار کرد: یک هزار و ۵۲۴ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان به کرونا مبتلا شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار