مسئولان در عرصه تأمین آب و برق تلاش صادقانه و کافی داشته باشند

بوشهر(پانا)- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت متاسفانه به علت های مختلف وضعیت آب و برق در کشور دارای شرایط مطلوبی نیست. لازم است مسئولان در عرصه مدیریت تامین آب و برق تلاش صادقانه و کافی داشته باشند و مردم عزیز نیز با صرفه‌جویی در مصرف آب و برق در این مسئله حیاتی همکاری‌های لازم را اعمال کنند.

کد مطلب: ۱۱۹۸۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان در عرصه تأمین آب و برق تلاش صادقانه و کافی داشته باشند

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صفایی بوشهری در پیام آدینه تیر 1400 عنوان کرد: یکی از موازین کمال ایمان «خدا معیاری» در تمامی ابعاد زندگی است. «خدا معیاری» یعنی کارها را با رضایت خدا سنجیدن و انجام و ترک، دوستی و دشمنی را با معیار رضایت خداوند مدیریت کردن است. امام جواد علیه السلام فرمودند: «اَرْبَعُ مَنْ کُنّ فیهِ اِستَکْمَلَ الایمانَ: مَنْ اَعْطی للّه وَ مَن مَنَع فِی اللّه وَ احَبّ لِلّه وَ اَبْغَضَ لله»
«اگر کسی دارای چهار ویژگی باشد ایمان او کامل است: بخشیدن و نبخشیدن، دوستی و دشمنی وی برای خدا باشد» (کشف الغمه، ج 3، ص 195)

صفایی بوشهری در ادامه گفت: روز یکشنبه ۲۰ تیر ماه سالروز شهادت حضرت امام جواد علیه السلام است. به همه مسلمانان و دوستداران مکتب اهل بیت علیهم السلام تسلیت عرض می کنم و امیدوارم در دنیا رهرو راه آن حضرت و در آخرت مورد شفاعت ایشان قرار بگیریم. آن حضرت همچون حضرت عیسی و یحیی علیهما السلام در کودکی به امامت رسید و در طول عمر «۲۵ سال» کوتاه خود منشاء خدمات بسیار برای اسلام گردید و در آخر با مظلومیت به شهادت رسید.

صفایی بوشهری افزود: موج جدید شیوع بیماری کرونا در بیشتر مناطق ایران به ویژه جنوب کشور و استان عزیز بوشهر را فرا گرفته است.

وی ضمن تشکر از کادر پزشکی و درمان و قدردانی از آنها، تاکید کرد: گسترش امکانات بیمارستانی در سطح استان و وجود تجهیزات کافی برای درمان، تسریع واکسیناسیون در استان از سن ۵۰ سال به صورت جهادی و همچنین کادر آموزشی و خدماتی، مراعات جدی مردم عزیز در اجرای دستورالعمل های بهداشتی مانند زدن ‌ماسک، عدم برگزاری مراسم و دقت در فاصله گذاری اجتماعی، دقت و جدیت کامل مسئولان نظارتی در حسن اجرای دستورالعمل های بهداشتی، لازمه گذر از این دوران است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: متاسفانه به علت های مختلف وضعیت آب و برق در کشور دارای شرایط مطلوبی نیست. لازم است مسئولان در عرصه مدیریت تامین آب و برق تلاش صادقانه و کافی داشته باشند و مردم عزیز نیز با صرفه جویی در مصرف آب و برق در این مسئله حیاتی همکاری‌های لازم اعمال نمایند.

صفایی بوشهری از مردم استان بوشهر در استفاده بهینه از آب و برق و صرفه جویی های مناسب طبق آمار وزارت نیرو تشکر و قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: امیدوارم در دولت جدید به ریاست آیت الله رئیسی از افراد متخصص، متعهد، دلسوز، جهادی، جوان، انقلابی و ولایی مردمی و از شایستگان سراسر کشور و استان بوشهر استفاده شود و هدف تمامی آنان رضایت الهی و خدمت به مردم و ایجاد پیشرفت و عدالت باشد و در راستای تحقق آرمان ها و ارزش های انقلاب و اندیشه های مقام معظم رهبری، گام بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار