کافه رادیو آسایشگاه خیریه کهریزک افتتاح شد

کهریزک (پانا) - کافه رادیو کهریزک قرار است با تولید و پخش برنامه‌های فرهنگی، ادبی، هنری و پخش موسیقی، ساعاتی شاد را برای مددجویان و کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک ایجاد کند.

کد مطلب: ۱۱۹۸۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
کافه رادیو آسایشگاه خیریه کهریزک افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ با حضور اعضاء هیأت مدیره و هیأت امنای موسسه خیریه کهریزک، معاونت‌ها حوزه‌های مختلف و مدیران این مجموعه، کافه رادیو کهریزک افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

این رادیو داخلی که به همت خیران، تجهیز و آماده بهره برداری شده، در نخستین روزهای فعالیت خود قرار است در هفته سه روز با تولید و پخش برنامه‌های فرهنگی،ادبی، هنری، گفتگو با کارشناسان و متخصصان و در نهایت پخش موسیقی، ساعات مفرحی را برای مددجویان و کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک ایجاد کند.

در آیین افتتاح کافه رادیو کهریزک که توسط استاد سنجری هنرمند و گزارشگر پیشکسوت رادیو به انجام رسید، حسن احمدی، مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک، ایجاد فضای شاد و آرامش بخش برای مددجویان و کارکنان آسایشگاه را از اهداف اصلی این رادیو دانست و بر تنوع برنامه‌های در نظر گرفته شده تأکید کرد.

او با قدردانی از زحمات محمدرضا صوفی‌نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک، بیان کرد: امیدوار هستیم در روزهای آینده نتایج ملموس و روحیه بخش فعالیت رادیو داخلی کهریزک را برای همه مخاطبان آن شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار