افتتاحیه جشنواره ی تابستانی پنجره های امید سازمان دانش آموزی البرز برگزار شد

کرج (پانا) _آیین افتتاحیه جشنواره ی تابستانه پنجره های امید سازمان دانش آموزی در محورهای دانش و مهارت های تشکیلاتی و اجتماعی، مجری گری، مناظره و خبرنگاری در کانون امام علی (ع ) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه جشنواره ی تابستانی پنجره های امید سازمان دانش آموزی البرز برگزار شد

محسن صادقیان مدیر سازمان دانش آموزی البرز در این مراسم اظهار کرد : با شیوع ویروس کرونا و زیست بوم جدید ناشی از آن ، فرایند آموزش و تعلیم و تربیت دانش آموزان تغییرات قابل توجهی یافته است و مهم ترین آن ارائه آموزش ها به صورت غیر حضوری بر بستر فضای مجازی و راه اندازی و توسعه شبکه ارتباطی دانش آموزی شاد بوده است.
وی افزود : سازمان دانش آموزی استان البرز نیز در راستای تخقق ماموریت های خود با تولید محتواهای مناسب تربیتی و برگزاری جشنواره های فصلی تلاش کرد تا در این فضای جدید فعالیت ها و برنامه های سازمان را در بستر فضای مجازی و شبکه آموزشی شاد منطبق و پیگیری نماید.

صادقیان ادامه‌ داد: جشنواره تابستانی پنجره های امید در محور ها و موضوعات متنوع آموزشی، تربیت اجتماعی و مهارت آموزی برای غنی سازی اوقات فراغت اعضا و مربیان تشکل پیشتازان ، خبرنگار دانش آموزان پانا و دانش آموزان عضو شورا و مجلس دانش آموزی طراحی و تهیه شده است و آثار برتر در محورهای مختلف برگزیده و به دبیرخانه کشوری ارسال خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : یکی از نکات مهم و قابل توجه برنامه های سازمان دانش آموزی در ایام کرونا و تعطیلی مدارس و رشد فردگرایی دانش آموزان، انجام فعاایت ها به صورت‌ تیمی و گروهی در فضای مجازی است و نکته مهم دیگر تقویت نقش و همراهی اولیا و حضور موثر آنان در کنار دانش آموزان می باشد .

در ادامه این مراسم فاطمه لباف نائب رئیس اول مجلس دانش آموزی ضمن تشریح برخی از فعالیتهای سازمان اسامی برگزیدگان کشوری جشنواره تابستانی شاد را قرائت نمود و از دست‌اندرکاران این پویش ها و جشنواره ها تقدیر و تشکر کرد و گفت: امروزه این جشنواره ها و مراسمات برای دانش آموزان امری بسیار ضروری است و می‌تواند باعث رشد و پرورش آنان شود.
در پایان این مراسم ضمن تشکر از تمامی اعضا و مربیان تشکل پیشتازان از حسن رجبی مربی پیشکسوت سازمان دانش آموزی استان البرز تقدیر به عمل آمد‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار