راه یابی فیلم مستند «روزهای بی خبری» نیشابور در جشنواره جهانی ایسکیای ایتالیا

نیشابور ( پانا)- فیلم مستند «روزهای بی خبری» به نویسندگی و کارگردانی فیلمساز نیشابوری ابوالفضل تاجیک و تهیه کنندگی مهدی مطهر به نوزدهمین جشنواره جهانی فیلم «ایسکیا» ایتالیا راه یافت.

کد مطلب: ۱۱۹۸۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
راه یابی  فیلم مستند «روزهای بی خبری» نیشابور در جشنواره جهانی ایسکیای ایتالیا

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، این جشنواره با هدف اهدای جایزه هنری به خالقان آثاری که باعث رشد ارزش‌ها شده و واقعیت‌‌های انسانی، تاریخی و اجتماعی را به نمایش می‌گذارند هر ساله در کشور ایتالیا برگزار می‌شود.

جشنواره ایسکیا فیلم‌های سینمایی،‌ مستند و فیلم‌های کوتاهی که اهمیت ویژه‌ای به فرهنگ و سنت ها داده‌اند و به محیط‌ زیست و تاریخچه مکان‌ها و یا کاربرد آن‌ها پرداخته‌اند را به رقابت می‌گذارد که مستند روزهای بی خبری ساخته ابوالفضل تاجیک به نمایندگی از ایران در این رویداد حضور دارد.
مستند «روزهای بی خبری» روایت‌گر قصه علی محمد، پیرمرد ۸۴ ساله، آخرین بازمانده از نمدمالان روستایی از توابع شهرستان نیشابور است و این مستند به زندگی، کار و تنهایی علی محمد می‌پردازد که در خانه مستند انقلاب اسلامی تهیه شده است.

عوامل مستند «روزهای بی خبری» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: ابوالفضل تاجیک، مشاور کارگردان: پیام زین العابدینی، تدوین: مجید شتی، تصویربردار و صدابردار: جعفر عمارلو، صداگذاری و ترکیب صدا: آرش قاسمی، صداگذاری: محمد قاسمی، دستیارکارگردان: مجتبی عمادی، مدیر تولید: محمدرضا تاجیک، طراح پوستر: علیرضا بخشی، تیزر: مژگان عبدالهی و تهیه کننده: مهدی مطهر هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار