مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر:

به ۴ هزار بیمار کرونایی در مراکز درمانی کاشمر خدمت‌رسانی شده است

کاشمر(پانا)- مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت به ۴ هزار بیمار کرونایی در مراکز درمانی کاشمر از سرتاسر کشور خدمت‌رسانی شده است.

کد مطلب: ۱۱۹۸۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
به ۴ هزار بیمار کرونایی در مراکز درمانی کاشمر خدمت‌رسانی شده است

محمدجواد یزدانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر در جلسه بهره‌برداری از سه پروژه خیران حوزه سلامت کاشمر که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه در سالن احتماعات بیمارستان شهید آیت الله مدرس برگزار شد، گفت: تاکنون توانسته‌ایم 4 هزار بیمار کرونایی را از سرتاسر کشور در مراکز درمانی کشور پشتیبانی کنیم.

وی گفت: در گذشته که هنوز اوایل شیوع ویروس کرونا بود مشکلات فراوانی پیش رویمان بود، اما با گذشت زمان و حمایت ها توانستیم امکانات و تجهیزات را تکمیل کنیم و به شرایط ایده‌آل برای پذیرش بیماران دیالیزی و کرونایی برسیم.»

یزدانی با اشاره به اینکه طبق آمار از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، کاشمر کمترین میزان کشندگی و مرگ‌ومیر ناشی از کرونا را داشته است، گفت: این موفقیت را مدیون کادر درمانی هستیم که بی وقفه و شبانه روز خدمت رسان بیماران بودند و به صورت خستگی ناپذیر کار کردند.

یزدانی از انجام ۲۱ هزار تست کرونا در این شهرستان طی این مدت خبر داد و گفت: همچنین امکان انجام آزمایش مولکولی در کاشمر فراهم شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر افزود: تاکنون 73 جلسه ستاد پیشگیری از کرونا با همکاری فرمانداری و همه ادارات و نهادها برگزار شده است و توانستیم به هدف های خوبی برسیم و امیدوارم در آینده نیز بتوانیم از خدمات بیشتری بهره مند شویم.

در پایان مدیر شبکه بهداشت کاشمر از اهدای دستگاه دیالیز به مبلغ 500 میلیون توسط خیرین به بیمارستان شهید آیت الله مدرس رونمایی کرد و افزود: مجمع خیران سلامت شهرستان کاشمر در استان سرآمد است.

خبرنگار: مجتبی صاحب زمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار