تشییع پیکر دو شهید والامقام دوران مقدس در گلستان

گلستان(پانا) - معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا از ورود پیکر ۲ شهید دفاع مقدس مصادف با ایام شهادت امام جواد(ع) به گلستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تشییع پیکر دو شهید والامقام دوران مقدس در گلستان

سرگرد احسان صادقی، معاون روابط عمومی وتبلیغات سپاه نینوا با بیان این خبر گفت: پیکر دو شهید در ایام شهادت امام جواد (ع) وارد استان گلستان خواهد شد و مراسم تشییع این دو بزرگوار در این استان برگزار می‌شود.

صادقی افزود: یکی از این شهدای خوشنام دوران دفاع مقدس ۲۲ ساله و در عملیات کربلای ۵، سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید و دیگر شهید خوشنام ۲۴ ساله و در عملیات والفجر ۴، در سال ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی پنجوین بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مراسم استقبال از پیکر این دو شهید گرانقدر شنبه آتی ،۱۹ تیرماه پس از اقامه نماز ظهر و عصر از محل میدان بسیج تا در اصلی سپاه نینوا گلستان برگزار خواهد شد.

معاون روابط عمومی سپاه اضافه کرد: سپس، مراسم وداع با پیکر این دو شهید شنبه ۱۹ تیرماه ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در صحن مصلی نمازجمعه شهر دلند با حضور مردم شهید پرور برگزار می‌شود. همچنین، مراسم تشییع روز یکشنبه ۲۰ تیرماه نیز ساعت ۱۰ صبح از جلوی بانک صادرات به سمت محل خاکسپاری در صحن مصلی شهر دلند برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار