با حضور رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور

۱۰ طرح آموزشی در دزفول مورد بهره برداری قرار گرفت

دزفول(پانا)- با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری در شهرستان دزفول، ۱۰ آموزشگاه خیر ساز افتتاح و کلنگ ۵ پروژه آموزشی به زمین زده شد‌.

کد مطلب: ۱۱۹۸۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
۱۰ طرح آموزشی در دزفول مورد بهره برداری قرار گرفت

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان، در مراسم افتتاح پروژه های آموزشی در دزفول گفت: ۶۹ کلاس درس در قالب ۱۵ پروژه آموزشی و با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال در شهرستان دزفول افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

کوروش مودت با اشاره به اینکه این پروژه ها خیر ساز و مشارکتی هستند، افزود: از مجموع این پروژه ها ۱۰ آموزشگاه برای بهره برداری در سال تحصیلی ۱۴۰۱ افتتاح و ۵ مدرسه نیز کلنگ زنی خواهد شد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول نیز در مراسم گفت: با ساخت این کلاس‌ها، ۱۱ هزار و ۱۵۰ مترمربع به مساحت فضاهای آموزشی دزفول اضافه خواهد شد.

او افزود: وضعیت مدارس دزفول با اقدامات صورت گرفته بهتر شده است اما برای رسیدن به وضع مطلوب باید این روند تداوم داشته باشد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور که مهمان ویژه این مراسم بود اظهار کرد: در گذشته میانگین زمان برای ساخت طرح‌های مدرسه سازی حدود ۹ سال بود که با همت همکاران اکنون به کمتر از سه سال کاهش یافته است.

رخشانی مهر افزود: اگر خیرین در مناطق روستایی ۵۰ درصد و در مناطق شهری ۳۰ درصد هزینه ساخت مدرسه را تامین کنند، سازمان نوسازی نیز باید برای تکمیل آن طرح ها مشارکت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار