تشریح نحوه برگزاری آزمون سراسری1400در شهرستان قدس

شهر قدس (پانا)- از عوامل اجرایی و 350 فرهنگی پرتلاش، در راستای برگزاری آزمون سراسری 1400 در شهرستان قدس تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تشریح نحوه  برگزاری آزمون سراسری1400در شهرستان قدس

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس،صادق محمدی، مدیر آموزش و پرورش از بسته شدن پرونده برگزاری آزمون سراسری در شهرستان قدس با مجموع چهار هزار و 440 داوطلب و شرکت کننده خبر داد و گفت: ماراتن نفس گیر کنکور سراسری، در چهار روز از نهم تا دوازدهم تیر ماه سال 1400 به ترتیب برای گروه هنر، علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و زبان های خارجی در 24 حوزه امتحانی شهرستان قدس برگزار شد.

او عنوان کرد:2800 داوطلب دختر و 1640 داوطلب پسر همزمان با سایر داوطلبان در سراسر کشور در حوزه‌های امتحانی شهرستان قدس در آزمون سراسری سال 1400 دانشگاه‌ها حضور یافتند.

محمدی افزود: آمار شرکت کنندگان در حوزه‌های امتحانی شهرستان قدس در گروه آزمایشی هنر، 427 علوم ریاضی، 442، علوم انسانی 1301، علوم تجربی 1611 و زبان‌های خارجی 659 داوطلب و 350 فرهنگی که به عنوان عوامل اجرایی در 24 حوزه امتحانی در شرایط سخت کرونایی مشارکت و همکاری داشته‌اند.

او همچنین از همکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس، به دلیل در اختیار قرار دادن فضا جهت استقرار تعدادی از حوزه‌های امتحانی در این دانشگاه تشکر کرد و از انتشار اخبار برخی از خبرگزاری‌ها که متولی برگزاری آزمون را دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس معرفی کرده است و نامی از مسئول اصلی برگزاری آزمون‌های سازمان سنجش یعنی آموزش و پرورش و 350 عوامل اجرایی، پرتلاش و ایثارگر فرهنگی شهرستان قدس نبرده‌اند،انتقاد کرد و خواستار تصحیح و انتشار صحیح و منصفانه اخبار شد.

صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس، از همت مسؤلین و هماهنگی ادارات شهرستان قدس، شورای تأمین، فرمانداری، به ویژه فرماندهی انتظامی در تأمین امنیت حوزه‌های امتحانی، شبکه بهداشت جهت نظارت بر رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی، همچنین از بازدید نماینده مردم شهرستان قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه از حوزه‌های امتحانی قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار