رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران:

اوقات فراغت مهم‌ترین بستر برای رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان و تقویت هویت ملی و دینی است

تهران (پانا) - آیین افتتاحیه استانی پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزان استثنایی شهرستان‌های استان تهران به میزبانی ورامین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
اوقات فراغت مهم‌ترین بستر برای رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان و تقویت هویت ملی و دینی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران، مراسم افتتاحیه استانی پایگاه اوقات فراغت تابستان دانش‌آموزان استثنایی با شعار هر دانش‌آموز یک مهارت با حضور عبدالرضا دژن رئیس اداره استثنایی، محمدی مدیر آموزش وپرورش ورامین و دیگر مسئولان در آموزشگاه استثنایی نوراسلام 2 ورامین برگزار و همزمان بصورت آنلاین در شبکه شاد پخش شد.

دژن در این مراسم گفت: برنامه‌های اوقات فراغت، با هدف غنی‌سازی هوشمند این ایام اجرا شده و تلاش می‌شود تا علاوه بر جسم، روح دانش‌آموزان نیز مورد توجه قرار گیرد، اجرای برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در قالب تیم‌های مشارکتی، همکاری، هماهنگی و حرکت به سوی اجتماعی شدن یک اصل مهم در نظام آموزش و پرورش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه هستند.

او با بیان این‌که تابستان زمان بسیار خوبی برای برنامه‌ریزی‌های مدون و باکیفیت است،افزود : فعالیت 23 پایگاه اوقات فراغت تابستانی با حضور چهارصد و هفت دانش آموز با نیاز های ویژه شهرستانهای استان تهران آغاز خواهد شد.

دژن با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تأکید بر استمرار فعالیت‌های پرورشی اظهار کرد: با توجه به لزوم ارائه فعالیت‌های پرورشی در کنار ارائه مطالب آموزشی در بستر شاد و به صورت مجازی برگزار می‌شود و محتوای تدارک دیده شده ضمن جذابیت و نشاط به صورت مهارت محور خواهند بود به جهت شرایط خاص کرونا، بیش از ۹۰ درصد فعالیت‌ها به صورت مجازی و فعالیت‌های حضوری در فضاهای باز انجام خواهد شد.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: رویکرد فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت در تابستان جاری، خانواده محور و مهارت محور است و این فعالیت‌ها در حیطه‌های دینی، اجتماعی، مهارتی، ادبی و ورزشی انجام خواهد شد.

دژن گفت: اوقات فراغت مهم‌ترین بستر برای رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان و تقویت هویت ملی و دینی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار