فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

در مرزهای شمال‌غرب كشور امنیت بسیار خوبی را شاهد هستیم

خبرگزاری پانا:فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در مراسم افتتاح ساختمان جدید فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی با بیان این که بهترین شرایط امنیتی در مرزهای كشور نسبت به سال‌های گذشته حاكم است، افزود: در مرزهای شمال‌غرب كشور خوشبختانه شاهد امنیت بسیار خوبی هستیم.

کد مطلب: ۱۱۹۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا ٫ساختمان جدید فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی با حضور فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و استاندار آذربایجان شرقی مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

این ساختمان در زمینی به وسعت ۱۵ هزار مترمربع و با ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در شهرك آزمایش تبریز احداث شده است.

همچنین مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان با حضور سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در این مراسم با بیان این که بهترین شرایط امنیتی در مرزهای كشور نسبت به سال‌های گذشته حاكم است، افزود: در مرزهای شمال‌غرب كشور خوشبختانه شاهد امنیت بسیار خوبی هستیم.

گفتنی است فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی عصر روز گذشته با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و فرماندهان انتظامی استان وارد تبریز شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار