در آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان:

معرفی نفرات منتخب و برتر ششمین دوره جشنواره مصباح‌الهدی

بهارستان دو(پانا)- نفرات منتخب و برتر ششمین دوره جشنواره مصباح‌الهدی (امام شناسی و سبک زندگی اسلامی) در مرحله استانی معرفی شدند که ۲۱ رتبه برتر به نام آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان ثبت شد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
معرفی نفرات منتخب و برتر ششمین دوره جشنواره مصباح‌الهدی

روح‌الله چراغی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در سخنانی با ابزار خوشحالی از افتخارآفرینی فرهنگیان و دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان اظهار کرد: ۳ رتبه برتر توسط فرهنگیان پرتلاش، ۱۰ رتبه برتر در رشته‌ کتابخوانی و در باقی رتبه‌های اول، دوم و سوم در رشته‌های پادکست، مولودی‌خوانی، نقاشی، دلنوشته، آیه‌گرافی، اینفوگرافی، عکس و مقاله توسط دانش‌آموزان کسب شده است که در این جشنواره بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

او افزود: آگاهی نسل جوان نسبت به سیره ائمه‌ اطهار (ع) یک وظیفه همگانی است و سرمایه‌گذاری در این عرصه اهمیت فراوانی دارد، زیرا معرفت نسبت به امامان موجبات رشد معنوی و انسانی ما را فراهم خواهد کرد.

چراغی بیان کرد: در این راستا آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان طرح شناخت و معرفی سیره امام زمان (عج) را در سال تحصیلی جاری در دستور کار خود قرار داده و تلاش دارد تا بخشی از روایای زندگی و سیره عملی آن امام همام را در قالب برنامه‌های مختلف برای دانش‌آموزان بیان کند.

خبرنگار دانش‌آموز: زکیه فعله گری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار