مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی خبر داد:

آغاز پیش ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه هفتم

بجنورد(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از آغاز پیش ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه هفتم خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پیش ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه هفتم

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، مهدی مودی در توضیح این خبر افزود: ثبت نام از تاریخ 12 لغایت22 تیر 1400 است و مهلت ویرایش از 23 تیرماه لغایت 26 تیرماه است، بنابراین به درخواست های بعد از تاریخ مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد.

وی ادامه داد: ثبت نام دانش آموزان نمونه دولتی پایه هفتم از طریق پورتال اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، به آدرس www.khn.medu.ir و از طریق لینک ثبت نام پایه هفتم مدارس نمونه دولتی انجام خواهد گرفت.

مودی خاطرنشان کرد: ثبت نام براساس تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی و خوداظهاری است و نیازی به بارگذاری مستندات نیست و ثبت نام رایگان بوده و نیاز به پرداخت وجه نیست.

وی گفت: داشتن تابعیت ایرانی، نداشتن مردودی و ترک تحصیل در دوره ابتدایی، کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در هر دو نوبت پایه های پنجم و ششم و کسب مقیاس خوب در یک درس در یک نوبت در یکی از پایه های پنجم یا ششم و کسب مقیاس خیلی خوب در سایر دروس هر دو نوبت پایه های پنجم و ششم از شرایط ثبت نام است.

مودی در ادامه بیان کرد: تقاضانامه الکترونیکی ثبت نام از طریق سامانه، اصل و تصویر شناسنامه دانش آموز و والدین، اصل و تصویر کارنامه پایه اول تا ششم ابتدایی و مدارک و مستندات (تأییدیه، گواهی و...) بر اساس فرم موجود در سامانه از مدارک ثبت نام است.

مدیرکل آموزش و پرورش در ادامه افزود: مراجعه دانش آموز جهت پذیرش و ثبت نام به لینک مدارس نمونه دولتی در پورتال اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی به آدرس www.khn.medu.ir و از طریق لینک ثبت نام پایه هفتم مدارس نمونه دولتی و تکمیل فرم ثبت نام از دانش آموزان پذیرفته شده برابر جدول زمانی که متعاقبأ از طریق همین سامانه اطلاع رسانی می‌شود، از ضروریات این ثبت نام است.

وی گفت: دانش آموزان متقاضی در این مدارس به ترتیب این اولویت ها پذیرش می‌شوند. دانش آموزانی که موفق به کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در هر دو نوبت پایه های پنجم و ششم شده اند. دانش آموزانی که موفق به کسب مقیاس خوب در یک درس در یک نوبت در یکی از پایه های پنجم یا ششم و کسب مقیاس خیلی خوب در سایر دروس هر دو نوبت پایه های پنجم و ششم شده اند.

مودی بیان کرد: در صورت هرگونه مغایرت بین فرم خوداظهاری (فرم تکمیل شده در سامانه مذکور) با اصل مدارک تحویلی هنگام ثبت نام، از ثبت نام دانش آموز ممانعت به عمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار