۵ هکتار زمین دولتی در محدوده و حریم شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد رفع تصرف شد

یاسوج (پانا) - مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت دستگاه قضا از ابتدای امسال تاکنون ۵ هکتار و ۳ هزار متر مربع منابع ملی که توسط سودجویان و فرصت‌طلبان در محدوده و حریم شهر‌های استان به صورت غیرقانونی تصرف شده بود، رفع تصرف شد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
۵ هکتار زمین دولتی در محدوده و حریم شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد رفع تصرف شد

به گزارش اداره راهداری کهگیلویه و بویراحمد، پژمان نیک اقبالی با بیان اینکه این مقدار اراضی در ۴۰ قطعه در محدوده و حریم شهر‌های استان تصرف شده بود، افزود: سودجویان با ساخت بنا، دیوارکشی و نهال کاری اقدام به تصرف این اراضی کرده بودند.

وی ادامه داد: با رصد روزانه یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان شناسایی و با حمایت دادگستری استان این اراضی رفع تصرف و به نفع دولت بازپس گیری شد.

نیک اقبالی ارزش ریالی این زمین‌های رفع تصرف شده را ۲۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی در استان، روزانه با گشت زنی در محدوده و حریم شهر‌های استان اراضی تصرف شده غیرقانونی را شناسایی و با حمایت دستگاه قضایی ساخت و ساز‌ها را تخریب می‌کند.

وی بیان کرد: شهروندان از خرید هرگونه اراضی بدون سند مالکیت رسمی خودداری کرده و بدون استعلام از دستگاه‌های اجرایی ذیربط به ویژه اداره کل راه و شهرسازی، از خرید املاک در محدوده و حریم شهر‌های استان خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار