کارشناس ارشد واکسن و سرم‌سازی البرز در گفت گو با پانا بیان کرد:

نتیجه و عملکرد واکسن رازی کوو‌ پارس رضایت‌بخش بوده‌است

کرج (پانا)- علی رضایی کلوانی، کارشناس ارشد واکسن و سرم‌سازی البرز که بیش از بیست سال فعالیت در حوزه واکسن و سرم داشته است، اینک در موسسه ای مشغول به کار است که آوازه، عملکرد و تولیداتش در دنیا زبانزد است. این کارشناس در بخش واکسن های کلستریدیائی، باکتریایی، دام، تولید واکسن های انتروتوکسمی، قانقاریای عفونی کبد فعالیت می کند.

کد مطلب: ۱۱۹۷۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
نتیجه و عملکرد واکسن رازی کوو‌ پارس رضایت‌بخش بوده‌است

وی در خصوص نتیجه و عملکرد واکسن رازی که همه مردم ایران به شخصه یک یادگاری از این موسسه در بدن خود به یادگار دارند در گفت گو با پانا عنوان کرد:«این واکسن از نوع پروتئینی است که فاز اول آن با موفقیت انجام شده و در حال شروع فاز دوم است،معاینات مقدماتی انجام گرفته و آزمایشاتpcriggigm برای اعضاء انجام شده و آماده تزریق است.»

کلوانی گفت: « نتیجه فاز اول این واکسن با نتیجه بسیار خوب و با آنتی بادی بالایی انجام شد که فاز دوم هم انشالله مثل فاز اول نتیجه خوبی داشته باشد تا بتوانیم وارد ساختن فاز سوم این واکسن شویم.»

وی در پایان خاطر نشان کرد:«این واکسن از نوع پروتیئنی است و هیچگونه ضرری ندارد. مردم نگران نباشند و از این واکسن برای نابودی و ریشه کن شدن این بیماری منحوس استفاده کنند.»

خبرنگار ؛ ام البنین کلکویی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار