امام جمعه اردستان:

اعضای جدید شورای شهر درد مردم را بشناسند

اردستان(پانا)-امام جمعه اردستان گفت اعضای جدید شورای شهر درد مردم را بشناسند و بدون تبعیض کار کنند.

کد مطلب: ۱۱۹۶۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اعضای جدید شورای شهر درد مردم را بشناسند

به گزارش خبرنگار پانا از اردستان، حجت السلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه اردستان اظهار داشت: در هفته‌ی گذشته، بعد از طی دو روز از تزریق واکسن ایرانی توسط مقام معظم رهبری شبهاتی مبنی بر عوارض این واکسن مطرح شد که رهبر معظم با حضور در بین مسئولان قوه قضائی در این موضوع سخنانی بیان کردند.

وی با اشاره به انتصاب آیت الله محسنی اژه ای در سمت رئیس قوه قضائیه، افزود: طبق فرموده رهبر انقلاب رئیس جدید قوه قضائیه باید راه، روش و کردار رئیس سابق را در جهت رفع مشکلات عدلیه در پیش بگیرد.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: در چنین روزی در ۱۱ تیرماه ۱۳۶۱ آیت الله صدوقی امام جمعه یزد در محراب عبادت توسط منافقان به شهادت رسید.

حجت السلام دهشیری تصریح کرد: با توجه به تمام جوانب و فعالیت‌های تبلیغاتی صورت گرفته توسط دشمنان، مردم برنده انتخابات بودند و با وجود هم رأی بودن سه قوه امیدوار هستیم تا کشور در مسیر خودکفایی و پیشرفت قرار گرفته شود.

وی با اشاره به سخن رهبر مبنی بر اینکه آمریکایی‌ها به حقوق و قوانین بین المللی پایبند نیستند، تاکید کرد: مشاهده کردیم یک‌هزار نوجوان را که جنازه شأن در کانادا از زیر خاک بیرون کشیدند این رسوایی خارجی‌ها بود که در جهان منفور شدند.

امام جمعه اردستان با اشاره به روز ۱۴ تیر روز شهرداری و دهیاری‌ها، تصریح کرد: مسئولان از این قشر خدمت‌گذار تقدیر کنند و اعضای شورای جدید هم سعی کنند بدون هیچگونه تفاوت و تبعیضی برای مردم خدمت کنند و درد مردم را بشناسند.

خبرنگار:علیرضا صفاری فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار