برگزاری جلسه هماهنگی و هم اندیشی کانون های فرهنگی تربیتی کاشمر

کاشمر(پانا)-جلسه هماهنگی و هم اندیشی کانون‌های فرهنگی تربیتی با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی و  هم اندیشی کانون های فرهنگی تربیتی کاشمر

حامد ناصری معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر در جلسه هم اندیشی مدیر های کانون های فرهنگی تربیت گفت: کانون ها باید با امکانات و اساتید شهرستان تعامل داشته باشد یعنی از ظرفیت افرادی که حتی جز فرهنگیان نیستند برای آموزش بهره مند شوند.

وی با ذکر اینکه کانون ها نقش بسزایی در تربیت و آموزش دانش آموزان دارند ادامه داد: برای حفظ سلامت دانش آموزان ما پروتکل های بهداشتی را طبق مصوبه های ستاد پیشگیری از کرونا رعایت می کنیم.

ناصری تاکید کرد: کانون فرهنگی تربیتی لقمان به دلیل نبود فضای مناسب برای برگزاری کلاس فوتبال باید بعد از ثبت نام دانش آموزان آنها را به سالن ورزشی 22 بهمن معرفی کنند.

سعید تاج محمدی مدیر کانون فرهنگی تربیتی لقمان گفت: متاسفانه به دلیل ویروس کرونا استقبال چندانی از کلاس های تابستانی نشده است، اما خوشبختانه با همکاری شهرداری چندین بنر تبلیغاتی در سطح شهر نصب شده است.

وی افزود: کلاس های نقاشی و و خوشنویسی به دلیل رسیدن به حد نصاب از روز شنبه هفته آینده آغاز می شود و انشالله در روز های اتی ظرفیت بقیه کلاس ها تکمیل می شود.

تاج محمدی گفت: کانون لقمان از محیط بیرون جلوه بسیار خوبی ندارد به همین دلیل باید مخارج زیادی را صرف زیباسازی و بازسازی ساختمان کانون داشته باشیم.

وی ادامه داد: با گفتگوهای انجام شده با نماینده مردم شهرستان حجت السلام و المسلمین جواد نیک بین از دو چمن مصنوعی ای که می خواهد به کاشمر اختصاص پیدا کند یکی از آنها به کانون لقمان داده شود.

خبرنگار مجتبی صاحب زمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار