دستگیری 2 کلاهبردار در منزل پدری

تهران (پانا) - رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 برادر که با ارسال رسیدهای جعلی کلاهبرداری می‌کردند، خبر داد و گفت متهمان پس از مراجعت به منزل پدری خود دستگیری شدند.

کد مطلب: ۱۱۹۶۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری 2 کلاهبردار در منزل پدری

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی گفت: اواخر اردیبهشت ماه پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری به شیوه صدور رسید بانکی قلابی، از دادسرای ناحیه 8 تهران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی در خصوص چگونگی وقوع کلاهبرداری اظهار کرد، قصد فروش یک دستگاه موتورسیکلت برقی داشتم و آن را در فضای مجازی به قیمت 20 میلیون تومان آگهی کردم. پس از تماس چندین نفر برای خرید در نهایت با یکی از آنها قرار ملاقات گذاشتم و به درب منزلم 2 مرد جوان مراجعه کردند و پس از گفت‌وگو، رسید بانکی پرداخت ثمن معامله را به گوشی‌ام ارسال کردند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: شاکی ادامه داد، از آنجا که من رسید بانکی را دریافت نکرده بودم. مهتمان با ادعای عدم آنتن دهی گوشی‌ام من را از داخل پارکینگ به داخل واحدمان راهنمایی و پس از مراجعه به واحد منزلم باز مشاهده کردم وجهی واریز نشده، دوباره به سمت پارکینگ مراجعه که متوجه شدم متهمان با برداشتن موتور سیکلت برقی‌ام از محل گریخته‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی تصویری از متهمان به دست آمد و مشخص شد که متهمان 2 برادر می باشند و پرونده مشابهی نیز در پایگاه یکم پلیس آگاهی دارند و تحت تعقیب قضائی هستند.

سرهنگ مجیدی ابراز کرد: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که متهمان پس از ارتکاب کلاهبرداری به جزیزه کیش متواری شده‌اند و گاهی به منزل پدری شان در حوالی خیابان دلاوران مراجعه می کنند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه منزل پدری متهمان تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت، افزود: ماموران دریافتند که متهمان اخیرا به منزل پدری شان مراجعه کرده‌اند و با دستور قضایی هر 2 برادر در منزل پدری شان دستگیر و پس از مواجهه حضوری با شاکی به جرم انتسابی معترف شدند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تصریح کرد: با اعتراف متهمان به فروش موتورسیکلت در غرب کشور هر 2 متهم برای سیر مراحل قانونی به پایگاه یکم این پلیس تحویل و تحقیق برای کشف سایر جرایم مشابه در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار