آخرین وضعیت بوکسورهای نوجوان و جوان اعلام شد

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی بوکس نوجوانان و جوانان ایران آخرین وضعیت این تیم‌ها را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
آخرین وضعیت بوکسورهای نوجوان و جوان اعلام شد

‍ رضا مهدی‌پور در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون بوکس، در خصوص کادرفنی تیم‌های نوجوانان و جوانان بوکس ایران اظهار داشت: کادرفنی این تیم‌ها را بنده به عنوان سرمربی و مرتضی سپهوند، ایمان طیبی، محمد مهدی‌پور ، مهدی ابراهیمی و مهدی طلوتی تشکیل می‌دهیم و سایر مربیان در دوره‌های مختلف اردوها و انتخابی ها جهت کسب تجربه بیشتر و آموزش برخی نکات مربیگری حضور پیدا می‌کنند‌.

وی افزود: درهای تیم های نوجوانان و جوانان به روی مربیانی که دوست دارند تجربه حضور در اردوها را داشته باشند باز است و رییس هیات استانها می‌توانند مربیان واجد شرایط خود را به ما معرفی کنند تا شرایط حضور این مربیان را در اردو بررسی کنیم.

سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان بوکس ادامه داد: روزهای شلوغ و پرکاری در پیش داریم و از حضور مربیان با انگیزه استقبال می‌کنیم. فکر می‌کنم با این سیاست که مربیان برای کسب تجربه در اردوها حاضر شوند بتوانیم با یک تیر دو نشان بزنیم.

مهدی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: دور نخست رقابت‌های انتخابی و اردوها کماکان به میزبانی بیجار در حال پیگیری است و برنامه‌های خود را یک به یک رسانه‌ای می‌کنیم و قول میدهم هیچ بوکسور مستعدی را بدون اینکه تست کنیم، کنار نمیگذاریم و تمام تلاش ما این است که حق را به حقدار بدهیم و بهترین نفرات را عازم قهرمانی آسیا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار