رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران خبر داد:

37 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان، سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی می‌شوند

تهران(پانا) - شهناز کریمی از نوبت گیری بیش از ۳۷ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در ۶۴ پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی در شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
37 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان، سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی می‌شوند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران، شهناز کریمی ضمن بیان این خبر افزود: پیش بینی می شود برای شروع سال تحصیلی جدید ۱۰۵هزار نوآموز تهرانی در ۶۴ پایگاه اولیه و ۲ پایگاه تخصصی مورد ارزیابی قرار گیرند.

وی ضمن تشریح روند اجرای طرح افزود: نوآموزان پس از مراجعه به مدرسه محل سکونت و ثبت نام اولیه ،توسط مدرسه در سامانه سنجش نوبت گیری کرده و در زمان مقرر به پایگاه سنجش معرفی شده مراجعه می کنند.

کریمی گفت: تابستان امسال ۶۴ پایگاه اولیه در سطح مناطق ۱۹گانه شهر تهران از ۳۰ خردادماه فعالیت خود را آغاز کرده و روزانه ۳۳ تا ۳۶ نوآموز در هر پایگاه مورد ارزیابی جسمانی و هوش قرار می گیرند.

وی افزود:یک پایگاه نوع "ب" هم در شهرستان لواسان وجود دارد که روزانه تا ۲۴ نوآموز آن منطقه را مورد ارزیابی قرار می دهد. همچنین ۲ پایگاه تخصصی در غرب و شرق تهران نیز جهت نوآموزان ارجاعی از پایگاه های اولیه به این نوآموزان خدمات تخصصی ارائه می کنند.

رئیس اداره استثنایی تصریح کرد: در کلیه پایگاه های سنجش، پروتکل های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا رعایت شده و از کلیه اولیا گرامی که نوآموز بدو ورود به دبستان دارند تقاضا می شود جهت ثبت نام به موقع در مدارس و تسریع در روند برنامه ریزی آموزشی و پرورشی مدارس و جلوگیری از هر گونه مشکلات در اسرع وقت به مدارس مورد نظر خود برای ثبت نام نوآموز مراجعه و پس از اخذ نوبت در زمان مقرر در پایگاه سنجش تعیین شده حضور یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار