اختتامیه پویش سپاس از مدافعان سلامت و پنجمین جشنواره سفیران سلامت

بوشهر(پانا)- اختتامیه پویش سپاس از مدافعان سلامت و پنجمین جشنواره سفیران سلامت با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه پویش سپاس از مدافعان سلامت و پنجمین جشنواره سفیران سلامت

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، علیمراد کرمی در این آیین اظهار کرد: دانش آموزان ظرفیت و پتانسیل عظیم و گسترده ای هستند که به عنوان سفیران سلامت می توانند تاثیرگذاری بسیار عمیقی بر جامعه داشته باشند.

وی افزود: حدود 250 هزار دانش آموز در مدارس استان مشغول تحصیل هستند که اگر هر خانواده را 3یا 4 نفر در نظر بگیریم، می توانیم بگوییم آموزش و پرورش با بیش از دو سوم جمعیت استان در ارتباط مستقیم است.

کرمی تاکید کرد: اگر بر روی این بخش وسیع و قشر عظیم و فرهنگ ساز، سرمایه گذاری کنیم، آنها می توانند تاثیرات زیادی بر سلامت جامعه داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تمجید از تلاش‌ و ایثار مدافعان سلامت در مبارزه با وبیماری کرونا گفت: مدافعین سلامت برای حفظ سلامت جامعه یا از جان خود گذشتند و یا سلامتی خود را به خطر انداختند و ما وظیفه داریم در مقابل آنها با احترام بایستیم.

وی ادامه داد: با وجود تعطیلی فیزیکی مدارس، مراقبین سلامت همپای مدافعان سلامت اجاره ندادند آموزش بهداشت و سلامت دانش‌آموزان تعطیل شود.

کرمی با بیان اینکه جشنواره سفیران سلامت در همه دوره‌های تحصیلی اجرا شده است، افزود: دانش آموزان بوشهری موفق به کسب یک رتبه ویژه ملی و 10 رتبه برتر کشوری شده‌اند.

همدلی با کادر مدافعان سلامت در حوزهای مختلف آموزشی، درمانی و بهداشتی را مهمترین هدف پویش سپاس از مدافعان سلامت دانست و اظهار کرد: دانش‌آموزان بوشهری 20 رتبه برتر کشوری را در 3 محور پیامک، دلنوشته و نقاشی بدست آورده اند.

وی اضافه کرد: شهرستان‌ بوشهر و منطقه کاکی به ترتیب با کسب 7 و 5 رتبه برتر کشوری در جشنواره سفیران سلامت و پویش سپاس از مدافعان سلامت به عنوان شهرستان و منطقه برتر آموزشی استان معرفی شده‌اند.

گفتنی است در پایان این آیین از دانش آموزان برتر پویش سپاس از مدافعان سلامت و پنجمین جشنواره سفیران سلامت تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار