۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند

تهران (پانا) - رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر در یک عملیات ضربتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی عسکری در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران عملیات سویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، از ورود محموله بزرگ مواد مخدر از کشور افغانستان به داخل خاک جمهوری اسلامی ایران و دپوی آن در شهر کرمان جهت توزیع در استان های مرکزی ایران توسط قاچاقچیان با خبر شدند.

وی اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی کامل ماموران این مرکز بر فعالیت مجرمانه قاچاقچیان، مخفیگاه و محل نگهداری مواد مخدر آنها در شهر سیرجان کرمان مورد شناسایی قرار گرفت و در یک عملیات ضربتی پس از انجام هماهنگی های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان و نیز مراجع قضائی، دو قاچاقچی در این رابطه دستگیر و ۶۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۴۸۰ کیلوگرم حشیش و ۲۰۰ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه آنان کشف و ضبط شد.

رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ضمن قدردانی از همکاری و تعامل سازنده شهروندان با پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت آگاهی از محل فعالیت قاچاقچیان خرد و کلان مواد مخدر سریعا مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار