فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

پدافند هوایی ستون فقرات تأمین امنیت آسمان کشور است

تهران (پانا) - فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت پدافند هوایی ستون فقرات تأمین امنیت آسمان کشور است و هر کشوری که خواهان حفاظت از قلمرو هوافضای خود باشد نیاز به شبکه یکپارچه دفاع هوایی دارد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پدافند هوایی ستون فقرات تأمین امنیت آسمان کشور است

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، با حضور در گروه پدافند هوایی واکنش سریع شهید ستاری، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این یگان از جمله سایت مرصاد، گردان اس 300 و سامانه‌های راداری با حضور در جمع کارکنان گفت: توانمندی‌های راداری و دیده‌بانی پدافند هوایی کشورمان در خصوص کشف و رهگیری انواع هواپیماهای رادارگریز بسیار چشمگیر است و در این زمینه توانمندی‌های راداری ما در حدی است که نقطه کور راداری در کشور وجود ندارد و تا کیلومترها خارج از مرز هم رصد می شود.

وی افزود: پدافند هوایی ستون فقرات تأمین امنیت آسمان کشور است. اساسا هر کشوری که خواهان حفاظت از قلمرو هوافضای خود باشد نیاز به شبکه یکپارچه دفاع هوایی دارد و هر کشوری متناسب با سطح توان نظامی خود از این امکانات برخوردار است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، همچنین با حضور در سایت‌ها و گردان‌های موشکی، توان عملیاتی سامانه‌ها و نیروی انسانی این یگان پدافند هوایی را مورد ارزیابی قرار داد و از میزان آمادگی نیروها و سامانه‌ها ابراز رضایت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار