تخصیص اعتبار برای حل مشکلات کم آبی در گیلان

رشت (پانا) - مدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تامین آب آشامیدنی و کشاورزی گیلان تخصیص یافته است.

کد مطلب: ۱۱۹۶۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص اعتبار برای حل مشکلات کم آبی در گیلان

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ مدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان در جلسه شورای حفاطت از منابع آب شهرستان املش گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار براساس مصوبه‌ی هیات دولت برای تامین آب آشامیدنی و کشاورزی گیلان تخصیص یافته است.

امیر مرادی گفت: از این مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان برای تامین آب کشاورزی و ۸۰ میلیارد تومان هم برای تامین آب آشامیدنی این استان هزینه می‌شود.

وی افزود: از مجموع این میزان اعتبار در دو فاز ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای تامین آب کشاورزی شهرستان املش اختصاص یافته است.

محمد رنجبر فرماندار املش هم در این نشست با اشاره به فقر منابع آبی شهرستان گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ایجاد بند انحرافی لرداسرا در رانکوه و یک میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز سه حلقه چاه آب زراعی در کیاکلایه، چماقستان و نرکه و همچنین یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای حفر دو حلقه چاه در چهارده سفلی و سفیداربن و ۲۰۰ میلیون تومان هم برای تعمیر موتورپمپ‌های آب در شهرستان املش اختصاص یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار