جلسه ویدیو کنفرانس روسای سازمان دانش آموزی شهرستانها و مناطق کرمان

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در جلسه ویدیو کنفرانس مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستانها و مناطق گفت: معرفی سازمان دانش آموزی به آحاد مردم محقق نمی شود مگر با اجرای برنامه های جذاب و کاربردی.

کد مطلب: ۱۱۹۶۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ویدیو کنفرانس روسای سازمان دانش آموزی شهرستانها و مناطق کرمان

محمود رجبی پور در این جلسه گفت: با شروع تابستان دانش آموزان فرصت زیادی برای حضور در برنامه های مختلف دارند که باید با ارائه ی برنامه های جذاب آنها را به مشارکت در برنامه ها دعوت کرد.

وی ضمن اشاره به برگزاری جشنواره تابستانه پنجره های امید گفت: به شهرستانها و مناطق توصیه می کنم گروه های دانش آموزی تولید محتوا را فعال کنند و از دانش آموزان توانمند جهت ارائه ی محتوا ها ی زیبا استفاده کنند.

وی افزود: هم اکنون در سازمان دانش آموزی دانش آموزان پیشتاز و خبرنگاران پانا با تشکیل کار گروه تولید محتوا در حال تهیه ی محتوا در قالب های مختلف هستند.

رجبی پور گفت: در جشنواره تابستانه پنجره های امید محتواها می تواند دانش آموزی یا دانش آموز مربی یا دانش آموز و خانواده باشد که توصیه می شود بیشتر خانواده ها درگیر تولید محتواها شوند و دانش آموز با کمک خانواده به تولید محتوا بپردازد و خانواده هم در این امر مشارکت داشته باشد.

وی افزود: یکی از بهترین راهکارها برای گسترش فعالیتهای سازمان دانش آموزی جذب دانش آموزان توانمند در عرصه های مختلف است که می توانند مبلغان سازمان دانش آموزی باشند.

رجبی پور ضمن اشاره به جذب نیروهای مامور گفت: سعی کنید افرادی را برای سازمان در نظر بگیرید که توانمند،چابک، فعال و آشنا به فعالیتهای سازمان دانش آموزی باشند.

رئیس سازمان دانش اموزی استان کرمان گفت: همایش رای اولی ها در جوار مزار سردار سلیمانی و درخشش پیشتازان سازمان دانش آموزی نشان از اقتدار ما در همه ی زمینه ها بود.

محمود رجبی پور ضمن تشکر از خبرنگاران پانا گفت: خبرنگاران ظرفیت عظیمی هستند پس با حضور آنها در جلسات مختلف باعث رشد مجموعه شویم وبرای نشر فعالیتهای سازمان دانش آموزی به خبرنگاران دانش آموز پانا بها دهیم.

وی گفت: شادابی یک مجموعه به نیروهای آن ربط دارد لذا باید افراد توانمند مجموعه را شناسایی کنید تا مورد تقدیر قرار گیر فته و این باعث ایجاد انگیزه در آنها و شادابی مجموعه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار