حق شناس: در این انتخابات حاکمیت یک دست شد

تهران (پانا) - محمدجواد حق‌شناس روز دوشنبه در همایش تقدیر از اعضای ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد که با انتخابات 1400 هدف و آرزوی 25 ساله هسته سخت قدرت مبنی بر رسیدن به حاکمیت یک دست و تصاحب همه قدرت، محقق شد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
حق شناس: در این انتخابات حاکمیت یک دست شد

به گزارش ایرنا، محمدجواد حق‌شناس روز دوشنبه در همایش تقدیر از اعضای ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: یکی از سخت‌ترین عرصه‌های کشور حضور در عرصه سیاست است به رغم فشارها می‌دانم بار سختی را به دوش کشیدید در شرایطی که فضا سخت‌تر و بسته‌تر خواهد شد اما حضور شما بسیار دلگرم کننده و امیدبخش است.

وی افزود: انتخابات ۱۴۰۰ برگزار شد و حاصل آن انتخاب سید ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهوری و پیروزی لیست ائتلاف برای شورای شهر تهران بود بر این اساس در عمل، هدف و آرزوی ۲۵ ساله هسته سخت قدرت مبنی بر رسیدن به حاکمیت یک دست و تصاحب همه قدرت، محقق شد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: برای رسیدن به این آرزو آن‌هایی که مسئولیت نگهبانی از قانون اساسی، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب را بر عهده داشتند، فارغ از شرع و قانون در مورد بررسی نامزدها به تعبیر مقام معظم رهبری جفا کردند و حق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان بسیاری را پایمال کردند. گویا تصور آقایان این است که می‌توانند با فدا کردن نهادهای دموکراتیک، قانون اساسی و ارزش‌های امام و انقلاب را زیر پا گذارند و همه قدرت را مصادره کنند و در نهایت به زعم‌شان به مردم و کشور خدمت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار