محمدرضا ناصحی در گفت‌وگو با پانا

عامل اصلی روند سینوسی پدیده شرایط باشگاه بود نه بازیکنان و کادر فنی؛ تعطیل شدن لیگ به ما ضربه زد

هدفمان پایان لیگ با حضور در جمع ۴ تیم برتر است

تهران (پانا) - مربی تیم پدیده مشهد معتقد است علت اصلی اینکه نتیجه‌گیری‌های این تیم روند یکسانی ندارد شرایطی است باشگاه و تعطیلات لیگ برتر است.

کد مطلب: ۱۱۹۶۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
عامل اصلی روند سینوسی پدیده شرایط باشگاه بود نه بازیکنان و کادر فنی؛ تعطیل شدن لیگ به ما ضربه زد

محمدرضا ناصحی در گفت‌وگو با پانا درباره پیروزی تیم 10 نفره پدیده مشهد مقابل تراکتور تبریز در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: « خدا را شکر شرمنده مردم مشهد نشدیم و توانستیم 3 امتیاز خانگی را در خانه نگه داریم. برای این بازی برنامه داشتیم و نمی‌خواستیم بعد از شکست مقابل استقلال، از تراکتور هم ببازیم. خیلی خوب شروع کردیم اما متاسفانه روی یک غفلت و روی ضد حمله خطای مدافع ما باعث شد، کارت قرمز بگیریم و ده نفره شویم. این اتفاق در 20 دقیقه ابتدایی افتاد و با وقت‌های اضافه نزدیک به 80 دقیقه با یک بازیکن کمتر مقابل تیمی بازی کردیم که هم انگیزه داشتند و هم جوان بودند. واقعا تمام برنامه‌های ما با این اخراج به هم ریخت اما بازیکنان ما غیرت کردند و تمام توان خود را گذاشتند تا کمبودمان حس نشود. »

وی ادامه داد: « ما در این بازی آنها را به خوبی آنالیز کرده بودیم. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و خیلی از بازی‌ها اتفاقاتی می‌افتد که نمی‌توان آنها را هضم کرد. مقابل تراکتور هم قبل از اینکه ده نفره شویم، ما یک موقعیت صددرصد گل داشتیم که آن را از دست دادیم. دقیقا همان توپ برگشت و در ضدحمله مدافع ما اخراج شد. این قشنگی‌های فوتبال است که حتی با یک بازیکن کمتر فرصت‌های دیگری هم داشتیم که اگر گل می‌شد، شاید با اختلاف 2 یا 3 گل برنده می‌شدیم. »

مربی تیم پدیده در خصوص روند سینوسی این تیم در نتیجه‌گیری تصریح کرد: » نمی‌شود همه تقصیرها را گردن بازیکنان و کادر فنی انداخت. باعث و بانی این نتایج قطعا شرایطی بود که برای تیم ما بوجود آمد. ما روند خیلی خوبی را در سال جدید آغاز کرده بودیم و توانستیم گل گهر را هم شکست دهیم. اما متاسفانه لیگ 40 روز تعطیل شد. این وقفه‌ها به همه تیم‌ها لطمه می‌‎زند و با بازی تدارکاتی هم قابل جبران نیست.»

وی ادامه داد: « استقلال تنها یک ملی‌پوش داشت و بعد از مصدومیت یکی دو بازیکن، عارف غلامی هم به تیم ملی دعوت شد. این تیم می‌توانست با ما بازی کند اما بازی آنها با ما را عقب انداختند. حتی با این شرایط هم بازی خوبی مقابل آنها در آزادی داشتیم و دیدید که حق ما شکست نبود. امیدوارم تیم پدیده بتواند دوباره به شرایط خوبش برگردد و دوباره به بالاهای جدول برسد. انشالله دنبال این هستیم تا با شکست سایپا روند عدم برد در دو بازی پشت سرهم را بشکنیم. می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم و سایپا برای فرار از سقوط تلاش می‌کند. اما هدف تیم ما این است بتوانیم جزو 4 تیم برتر لیگ باشیم. »

محمدرضا ناصحی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اشتباهات داوری، گفت: متاسفانه در بیشتر بازی‌ها حق ما پایمال شد و دستمان هم جایی بند نبود تا حق‌مان را بگیریم. برخی از کارشناسان داوری متاسفانه سر تیم‌های بزرگ وقتی می‌خواهند کارشناسی کنند، نمی‌دانم چرا طرف آنها را می‌گیرند و واقعیت را نمی‌گویند. در بازی با استقلال پنالتی آشکار و واضح ما را نگرفتند. بازی یک بر صفر بود و اگر داور پنالتی می‎‌گرفت، یک بر یک می‌شدیم و قطعا روحیه تیم ما بالا می‌رفت و می‌توانستیم با امتیاز تهران را ترک کنیم. مساوی گرفتن از استقلال در آزادی به تیم اعتماد به نفس می‌داد و در ادامه راه به تیم کمک می‌کرد. خدا را شکر مقابل تراکتور عکس‌العمل خوبی داشتیم و توانستیم برد شیرینی کسب کنیم. اگر مقابل تراکتور نتیجه حاصل نمی‌شد، ممکن بود تیم در خطر بیافتد. انشالله بازی با سایپا را می‌بریم و این تابوی نبردن چند بازی پشت سرهم می‌شکند. »

مربی تیم پدیده در خصوص اینکه آیا قرارداد بستن علی نعمتی با پرسپولیس و امین قاسمی‌نژاد با استقلال صحت دارد؟ گفت: « شک نکنید اکثر بازیکنان ما از تیم‌های دیگر به خصوص تیم های بزرگ پیشنهاد دارند. این موضوع هم به خاطر کیفیت خوب و بازی‌های درخشانی است که از خود به نمایش گذاشتند. از این بابت خوشحالیم تیمی داریم که همه تیم ها دنبال آنها هستند. اینکه قرارداد بسته باشند خبر ندارم اما یقین بدانید این بازیکنان با تمام تمرکز و جدیت برای پدیده در 6 بازی باقی مانده بازی خواهند کرد.»

وی گفت: « اگر انتهای فصل اتفاقی بیافتد قطعا شرایط و منافع باشگاه ما هم در نظر گرفته و تامین خواهد شد. در دنیای حرفه‌ای بازیکنان دنبال بهترین تیم‌ها هستند تا پیشرفت کنند. جابجایی و تغییر در هر تیمی طبیعی است و تیم ما هم قطعا تغییراتی خواهد داشت. این بازیکنان تا پایان مسابقات با ما قرارداد دارند و این قدر با شرف و با غیرت هستند که تا لحظه آخر برای پیراهن پدیده از جان مایه خواهند گذاشت. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار