رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

مدیران مدارس در هدایت و راهبری فعالیت‌های آموزشی و تربیتی نقش اساسی دارند

تهران (پانا) - رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد مدیران مدارس در هدایت و راهبری فعالیت‌های آموزشی و تربیتی نقش اساسی دارند.

کد مطلب: ۱۱۹۶۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس در هدایت و راهبری فعالیت‌های آموزشی و تربیتی نقش اساسی دارند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران،فرامرز تاجیک رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل شهرستان‌های استان تهران به همراه رحمانی کارشناس مسئول این حوزه از روند مصاحبه مدیران در ناحیه یک شهرری بازدید کرد.

او در ادامه ضمن تقدیر از مدیر و شورای معاونین آموزش وپرورش ناحیه یک شهرری گفت: مدیران مدارس در هدایت و راهبری فعالیت‌های آموزشی و تربیتی نقش اساسی دارند و انتخاب مدیران طی فرایندی طبق ضوابط انجام می‌گیرد و بهترین‌ها از بین نیروی‌های شرکت کننده واجد شرایط با گذراندن مراحل قانونی به عنوان مدیر در یکی از مدارس منصوب می‌شوند.

رئیس کمیته مدیریت عملکرد شهرستان‌های استان تهران افزود: با بخشنامه‌های ارسالی از وزارت آموزش و پرورش و با تأکید مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، دبیری انتخاب و انتصاب مدیران مدارس شهرستان‌های استان تهران به اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل شهرستان‌های استان تهران واگذار شد تا از بین خوب‌های آموزش پرورش بهترین‌ها انتخاب شوند.

دبیر شورای معاونین اداره کل شهرستان‌های استان تهران در ادامه عنوان کرد: ما هم با توجه به حساسیت موضوع برنامه زمان‌بندی را به صورت بخشنامه به مناطق ابلاغ و مراحل طبق برنامه‌ریزی‌ها انجام شد.

تاجیک ضمن اشاره به مراحل انتصاب مدیران گفت: انتصاب مدیران در دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه حضوری در ابعاد مختلف انجام و با تاییدیه از حراست، نهایی و مدیران پس از آموزش در مدارس مشغول می‌شوند.

او تصریح کرد: اداره آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برای تکمیل کادر خود به 590 مدیر برای مدارس نیازمند است که بر اساس آمار تعداد دو هزار و صد نفر از همکاران به عنوان داوطلب در دوره‌های تحصیلی مختلف آموزش و پرورش در آزمون شرکت و در سامانه‌ وزارتی ثبت نام کرده‌اند و پس از طی کردن شرایط قانونی و گذراندن دوره‌های مختلف به عنوان مدیر مدرسه منصوب و فعالیت خودشان را آغاز می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار