توزیع اعتبار برای اجرای ۷۳ پروژه راه روستایی در اردبیل

اردبیل(پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل از توزیع بیش از ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ۷۳ پروژه راه روستایی در شهر‌های مختلف این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
توزیع اعتبار برای اجرای ۷۳ پروژه راه روستایی در اردبیل

به گزارش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل ، کلیم‌الله وثوقی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: مجلس امسال اعتبار ویژه‌ای را برای توسعه راه‌های روستایی در نظر گرفته که سهم استان اردبیل ۱۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

او تصریح کرد: با اولویت روستا‌های بالای ۱۰۰ خانوار ۵۰ و ۲۰ خانوار این منابع توزیع می‌شود که به عنوان نمونه در شهرستان اردبیل برای ۹ پروژه ۱۴ میلیارد تومان، بیله‌سوار ۱۱ میلیارد تومان، پارس‌آباد ۱۰ میلیارد تومان، اصلاندوز ۷ میلیارد تومان، گرمی ۱۰ میلیارد تومان، خلخال ۲۰ میلیارد تومان، نمین ۳.۵ میلیارد تومان با عدالت تقسیم و توزیع می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به اعتبارات حوزه نگهداری راه‌های روستایی اشاره کرد و گفت: پیش از این از محل اعتبارات استانی برای این حوزه منابع در نظر گرفته می‌شد که متأسفانه در سال‌های اخیر این امر مورد غفلت قرار گرفته است.

وثوقی افزود: قرار شده از امسال در اعتبارات استان‌ها و همچنین توزیع شهرستانی، فرمانداران توجهی جدی به نگهداری راه‌ها و همچنین نوسازی ناوگان راهداری بکنند.

او در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: سال گذشته موفق شدیم مجوز خرید ۱۰ دستگاه لودر را برای هر شهرستان به ارزش ۳۵ میلیون تومان دریافت کنیم که انتظار می‌رود امسال از محل منابع ملی و استانی در این زمینه خرید سایر دستگاه‌های راهداری نیز مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اضافه کرد: فرمانداری‌ها باید برای تأمین لاستیک و سوخت مورد نیاز ماشین‌آلات راهداری اعتبار لازم و مستمر را در نظر بگیرند تا در این حوزه امر راهداری با مشکلاتی روبه‌رو نشود.

وثوقی وضعیت ناوگان راهداری را نامناسب و غیر قابل قبول خواند و بیان کرد: ما نیازمند تزریق منابع جدید برای خرید دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن در حوزه راهداری هستیم که در این زمینه در کنار اعتبارات ملی باید ۵۰ درصد اعتبارات نیز از طریق استانی تأمین شود.

او ادامه داد: امسال برای تکمیل پروژه‌های کمربندی بیله‌سوار، تقاطع نمین و پروژه‌های عمده راه روستایی منابع خوبی پیش‌بینی شده تا با تأمین آن بتوان این پروژه‌ها را به سرانجام رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار