اختتامیه مسابقات قرآن و عترت منطقه ۱۵

تهران(پانا)- شناسایی همکاران با انگیزه، فعال و پرتلاش در زمینه فعالیت های قرآنی و همچنین تجارب برتر؛ یکی از مهمترین عوامل جذب بیشتر دانش آموزان و جهت دهی صحیح به آنها است.

کد مطلب: ۱۱۹۵۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه مسابقات قرآن و عترت منطقه ۱۵

اختتامیه مسابقات قرآن، عترت و نماز منطقه ۱۵ با حضور سعید شهریاری؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، عبداله نیک مهر؛ سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی، میترا لطفی؛ کارشناس مسئول قرآن و عترت و نماز، روح اله خاکسار؛ کارشناس قرآن و عترت و نماز و نفرات برتر استانی در رشته قرآن و عترت، تجارب برتر و تدریس تفکر و سبک زندگی برگزار شد.

شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵ ضمن خیرمقدم به مدعوین و همکاران، بیان کرد: شناسایی همکاران با انگیزه، فعال و پرتلاش در زمینه فعالیت های قرآنی و همچنین تجارب برتر؛ یکی از مهمترین عوامل جذب بیشتر دانش آموزان به این سمت و سو و نیز یادگیری قرآن کریم و ایجاد انس آنان با فرهنگ غنی قرآنی و اسلامی است.

وی در ادامه بر ضرورت و اهمیت فعالیت های این چنینی در بین همکاران و دانش آموزان و نیز ایجاد بستر لازم جهت گسترش و تعمیم این فعالیت ها تاکید کرد و گفت: قرآن سپر محکمی برای مصون ماندن نسل جوان از آسیب‌های اجتماعی، جامعه است و در پناه قرآن همه موفقیت ها برای دنیا و آخرت ما انسان ها حاصل خواهد شد.

سپس عبداله نیک مهر سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۵ گزارشی از برنامه های این حوزه؛ از جمله برگزاری مسابقات مجازی ویژه همکاران فرهنگی و بازدید از این فعالیت ها در سطح منطقه؛ ارائه داد و گفت: در سال گذشته و امسال، پنجاه درصد از نفرات برتر استانی در این حوزه، از منطقه ۱۵ انتخاب شدند که این موضوع نشان از توانمندی و پتانسیل منطقه دارد.

نیک مهر افزود: باید نقش تربیتی مربیان و معلمان فعال تر شود تا بتوانیم رو به جلو قدمی برداریم و مستلزم این کار تشکیل کارگروه های تخصصی است.
وی گفت: به عنوان پیشنهاد می توانیم تجارب برتر در زمینه های تربیتی، قرآنی، تدریس، مشاوره و ... را به صورت یک کتابچه در سطح منطقه و حتی در سطوح کلان تر؛ گرد آوری کرده و در اختیار همکاران در مدارس برای استفاده بهینه قرار دهیم.

در پایان از برگزیدگان رشته های قرآن و عترت، تجارب برتر، تدریس تفکر و سبک زندگی به نحو شایسته تقدیر به عمل آمد. گفتنی است، این مراسم به صورت آنلاین و از طریق شبکه شاد نیز به نمایش گذاشته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار