مدیر کل کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی:

تدارک گسترده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای اوقات فراغت تابستان

تبریز (پانا) -مدیرکل کانون استان آذربایجان‌شرقی از تدارک گسترده برای اوقات فراغت تابستان در فضای مجازی و به‌صورت حضوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تدارک گسترده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای اوقات فراغت تابستان

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی، علی بینش در این گفتگو اهمیت اوقات فراغت را هم طراز با اوقات تحصیلی کودکان و نوجوانان و حتی بیشتر از آن عنوان کرد و در عین حال افزود: پرورش و تربیت فکری، شناسایی استعدادها، یادگیری مشارکت اجتماعی و فرهنگی، افزایش اعتماد به نفس و افزایش خلاقیت را از جمله نتایج حضور کودکان و نوجوانان در فعالیت‌های فرهنگی هنری در ساعات اوقات فراغت دانست.

وی تصریح کرد: کسب همین ویژگی‌ها قطعاً منجر به ارتقای کیفی تحصیلی مخاطبان نیز می‌شود و خانواده‌‍‌ها باید به این نکته مهم و کارکرد اثرگذار اوقات فراغت توجه لازم را داشته باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری در فصل تابستان تایید کرد: کارگاه‌ها و فعالیت‌های عمومی و تخصصی متنوع و جذابی به صورت آنلاین و در فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند تدارک دیده شده و ثبت نام برای حضور در این کارگاه‌ها تا ۱۳ تیرماه ادامه دارد.

بینش با اشاره به برگزاری کارگاه‌های حضوری با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی تصریح کرد: در شهرستان‌هایی که به لحاظ کرونایی شرایط فعالیت حضوری دارند کارگاه‌ها و فعالیت‌های کانون به صورت حضوری و با تعداد محدود از مخاطبان در نظر گرفته شده و در صورت تشدید کرونا بلافاصله این فعالیت‌ها به صورت مجازی تداوم خواهد داشت.

وی از برگزاری ۶۵ عنوان فعالیت فرهنگی هنری و ادبی به صورت تخصصی آنلاین خبر داد و در عین حال تصریح کرد برخی از عناوین به صورت حضوری نیز اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار