سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

سه پرونده تخلف از سوی کمیسیون اصل ۹۰ به مراجع قضایی ارسال شد

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از ارسال سه پرونده تخلف درباره شهرک‌های صنعتی، عدم صدور شناسنامه برای افرادی با تابعیت ایرانی و عوارض آبونمان پسماند به دستگاه‌های قضایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
سه پرونده تخلف از سوی کمیسیون اصل ۹۰ به مراجع قضایی ارسال شد

به گزارش روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، «علی خضریان» در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: بررسی طرح اصلاح موادی از قانون دیوان محاسبات به عنوان کمیسیون فرعی با حضور دادستان دیوان محاسبات و مسوولان مربوط انجام شد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به ارسال سه پرونده تخلف از سوی کمیسیون به مراجع قضایی افزود: یکی از این پرونده‌ها برای «حسین سیمایی صراف» دبیر هیأت دولت به دلیل ایجاد موانع در شهرک‌های صنعتی بود. البته در آبان ماه سال ۹۹ با ایشان در این باره مکاتبه شد ولی پاسخ مستندی به کمیسیون ارائه نشد.

وی با بیان اینکه پرونده دوم این تخلف به استنکاف «احمدعلی موهبتی» استاندار سیستان و بلوچستان مربوط است، گفت: وی از پاسخگویی به کمیسیون در رابطه با عدم صدور شناسنامه برای افرادی که اسناد تابعیت ایرانی با گذشت حدود ۸ ماه خودداری کرد که پرونده تخلف او نیز به دستگاه قضایی ارسال شد.

نماینده مردم تهران درباره پرونده سومی که از سوی کمیسیون اصل ۹۰ به مقام قضایی ارسال شد، اظهار داشت:‌ این پرونده مربوط به «پروانه مافی» مشاور ویژه شهردار تهران در امور مجلس و شکایت معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی از شهرداری درباره وضع عوارض آبونمان پسماند و نحوه انتقال پسماندهای مراکز درمانی توسط شهرداری تهران است.

خضریان خاطرنشان کرد: این پرونده نیز پس از گذشت حدود ۶ ماه از پیگیری‌های اولیه با پاسخ لازم همراه نبود و برای پیگیری‌های قضایی با استناد به قانون به دادستان تهران ارجاع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار