فرماندار اسلامشهر:

ثبت ۳۷ هزار شغل ثابت در سامانه اشتغال کشور

اسلامشهر (پانا) - جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر با حضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور، امام جمعه و نماینده ولی فقیه، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب و سایر مسئولان در سالن همایش‌های فرمانداری شهرستان برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
ثبت  ۳۷ هزار شغل ثابت در سامانه اشتغال کشور

مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در جلسه شورای اداری شهرستان در سخنانی اظهار کرد: همراهی دستگاه قضا و دستگاه‌های اجرایی در اسلامشهر نشان دهنده این است که همه ما در جمهوری اسلامی خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دادیم.

او با اشاره به کاهش محسوس جرایم در شهرستان اسلامشهر به نسبت سایر شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: ما کمترین زندانی را درسطح زندان‌های استان تهران به نسبت جمعیت خود داریم.

فرماندار اسلامشهر در ادامه به تشریح چند نمونه از برنامه‌های موفقیت‌آمیز دستگاه قضا و دستگاه‌های اجرایی شهرستان پرداخت و از حل مشکلات اسناد واحدهای مسکونی، تعطیل نشدن واحدهای تولیدی، کاهش آمار طلاق، ثبت ۳۷ هزار شغل ثابت در سامانه اشتغال کشور، صدور سند و تعیین تکلیف ۳۲ مدرسه در شرایط کرونا خبر داد.

او گفت: مبلغ هزار میلیارد تومان بابت توسعه متوازن شهرها و روستاها از محل مالیات و ارزش افزوده با نظارت مستقیم دستگاه قضا در شهرستان اسلامشهرتقسیم شده و ۴۱۱ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی‌ها نیز در جای خود صرف شده است.

مرسلپور خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که در دستگاه‌های اجرایی شهرستان اسلامشهر وجود دارد و در بعضی موارد تخلفات یا فساد را در پی دارد،اختلافات فهمی و نگارشی بین قانون، آیین نامه، دستورالعمل و بخشنامه‌ها است و این یکی از مشکلات اداری است که بیشتر جنبه حقوقی دارد و پیشنهاد کرد تضادها شناسایی شود و کمیته‌ای در دستگاه‌های اجرایی با همکاری دستگاه قضا پالایش انجام دهند تا مشکلات حل شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد:ما در حوزه شهرستان به ویژه شهرداری‌ها، دهیاری‌ها،کارشناس حقوقی نداریم و یا افراد دارای کارشناسی حقوقی محدود هستند و زمانی که اشخاص حقیقی و حقوقی در دستگاهی مشکل دارند، ما الفبای حقوقی خود را نمی‌دانیم و قضات هم به این موضوعات کمتر توجه خواهند کرد و از رئیس دیوان عدالت اداری تقاضا داریم قبل از اینکه دفاعیه در شعب دیوان عدالت اداری رسیدگی شود یک مشاور حقوقی در این زمینه می‌تواند به حل مشکلات بسیار کمک کند.

خبرنگار: زهرا سهرابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار