نگاهی به دیدارهای روز سوم از هفته بیست و چهارم لیگ برتر

چشم امید پرسپولیس به شاهکار یک استقلالی؛ گردش روزگار عجیب شد

تهران (پانا) - در بازی‌های پایانی هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران دو تیم برای فرار از ته جدول روبروی هم قرار می‌گیرند و سپاهان امیدوار به بازگشت دوباره به صدر جدول است.

کد مطلب: ۱۱۹۵۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
چشم امید پرسپولیس به شاهکار یک استقلالی؛ گردش روزگار عجیب شد

پرونده هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری دو بازی در شهرهای شهر قدس و اهواز بسته خواهد شد تا تیم‌های آماده حضور در هفته بیست و هشتم شوند.

در اولین بازی امروز تیم‌های پایین جدولی و 27 امتیازی پیکان و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم خواهند رفت به این امید که از ته جدول دور شوند.

اما در دومین بازی که ‌مهم‌ترین بازی این هفته هم به شمار می‌رود، فولاد خوزستان که بدنبال سهمیه آسیایی است از تیم مدعی سپاهان میزبانی خواهد کرد، دیداری که علاوه بر هواداران این دو تیم برای هواداران پرسپولیس هم مهم است و آنها امیدوار هستند که جواد نکونام بتواند سپاهان را متوقف کرده تا پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر شود.

پیکان تهران - نفت مسجد سلیمان / ورزشگاه شهدای شهر قدس ساعت 19:50

مهدی تارتار (ایران) - محمد فکری (ایران)

بازی رفت: نفت صفر - پیکان یک

مهم‌ترین نکته‌ها و آمارها از دیدارهای دو تیم

در تاریخ تقابل‌های دو تیم در لیگ برتر و لیگ یک، پیکان هیچ وقت نتوانسته است در دو بازی متوالی از سد نفت مسجد سلیمان عبور کند و عصر امروز شاگردان مهدی تارتار فرصت دارند تا این اولین را در کارنامه خود به ثبت برسانند. آنها امروز در حالی از نفت میزبانی خواهند کرد که 7 بازی آخر روبروی دو تیم حداقل یک گل داشته است و خبری از تساوی بدون گل در 6 سال و نیم گذشته نبوده است.

آخرین وضعیت، مهم‌ترین نکته‌ها و آمار پیکان تهران

تیم مهدی تارتار در حالی که به نظر می‌رسید با برد در دربی خودروسازان از بحران فرار کرده است، اما با حکم عجیب کمیته انضباطی بازی 2 بر یک برده این تیم تبدیل به شکست 3 بر صفر شد تا با این شوک منحصر به فرد توسط کمیته انضباطی، این تیم هم اوضاعش در جدول بحرانی شده و هم با استعفا و سس بازگشت دوباره مهدی تارتار، حاشیه به اردوی این تیم نفوذ کند. حالا آنها در حالی که به شکسته شدن رای کمیته انضباطی در کمیته استیناف امیدوار هستند، امروز در وضعیتی به مصاف حریف خود خواهند رفت که در 5 بازی آخر خود برد نداشته‌اند و با 27 امتیاز خطر حضور در 3 رده انتهایی را به شدت احساس کنند.

آخرین وضعیت، مهم‌ترین نکته‌ها و آمار نفت مسجد سلیمان

آمدن محمود فکری به این تیم توانست شوک مثبتی را به آنها وارد کند و روند خوبی پیش روی نفت مسجد سلیمان قرار گرفته بود، آنها پس از اینکه از سپاهان در اصفهان امتیاز گرفتند؛ توانستند دو برد اقتصادی یک بر صفر مقابل مس و ماشین‌سازی بدست آورند تا کمی از ته جدول دور شوند اما شکست در آخرین بازی‌شان در لیگ برتر مقابل فولاد باعث شده تا یکبار دیگر وضعیت نفت مسجد سلیمان در جدول وخیم شده و این تیم با 27 امتیاز در منطقه خطر قرار دارد و باید برای فرار از این منطقه در خارج از خانه پس از 7 بازی به 3 امتیاز برسد.

فولاد خوزستان - سپاهان اصفهان / ورزشگاه فولاد آره‌نا ساعت 20:45

جواد نکونام (ایران) - عبدالله ویسی (ایران)

بازی رفت: سپاهان یک - فولاد یک

مهم‌ترین نکته‌ها و آمارها از دیدارهای دو تیم

فولاد و سپاهان یکی از پرتعدادترین بازی‌های تاریخ لیگ برتر را در اختیار دارند، آنها امشب در حالی آخرین بازی هفته بیست و چهارم را به عنوان مهم‌ترین بازی این هفته در پیش دارند که دو تقابل آخر آنها در اهواز مساوی شده و از آخرین بازی که سپاهان توانست در اهواز با 3 امتیاز زمین را ترک کند 6 سال و 4 ماه گذشته است.

آخرین وضعیت، مهم‌ترین نکته‌ها و آمار فولاد خوزستان

پس از اینکه در تقابل با تراکتور و سایپا نتوانستند 3 امتیاز را بدست آوردند و از بالای جدول دور شدند، با پیروزی در آخرین بازی لیگ برتری‌شان مقابل نفت مسجد سلیمان توانستند کمی امیدها را به حضور در منطقه کسب سهمیه ایجاد کنند اما برای رسیدن به رده چهارم و کم کردن فاصله با استقلال به 6 امتیاز باید به روند خوب خود در خانه ادامه دهند و با 3 امتیاز زمین را ترک کنند. فولاد خوزستان و پرسپولیس تنها تیم‌های این فصل لیگ برتر هستند که در بازی‌های خانگی باخت نداشتند؛ البته فولاد یک ویژگی بالاتر از پرسپولیس در ورزشگاه خانگی دارد، آنها در 11 بازی خانگی فقط 3 گل خورده‌اند و بهترین خط دفاع لیگ برتر در بازی‌های خانگی را دارند.

آخرین وضعیت، مهم‌ترین نکته‌ها و آمار سپاهان اصفهان

یکی از دو ضلع اصلی رقابت برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل لیگ برتر امشب در حالی مهمان فولاد خوزستان است که در آخرین بازی لیگ برتری خود با نتیجه عجیب 5 بر یک مس رفسنجان را شکست داد و توانست با تفاصل گل بهتر از پرسپولیس در صدر جدول قرار بگیرد اما سپاهان که بهترین خط حمله این فصل لیگ برتر را در اختیار دارد، برای بازگشت به صدر باید امشب دست پر زمین را ترک کند و برای سیزدهمین بازی بدون باخت از زمین خارج شوند. آنها خوب می‌دانند لغزش در این هفته ممکن است در پایان لیگ دستشان را از رسیدن به جام قهرمانی کوتاه کند. نکته مهم دیگر درباره سپاهان به روند خوب این تیم در بازی‌های خارج از خانه برمی‌گردد؛ سپاهان در 11 بازی خارج از خانه خود 6 برد متوالی داشته و با کسب 23 امتیاز صدرنشین دیدارهای خانگی لیگ برتر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار