برگزاری جلسه هماهنگی آزمون سراسری 1400 در شیروان

شیروان(پانا)- جلسه هماهنگی آزمون سراسری 1400 باحضور فرماندار، سرپرست اداره آموزش و پرورش، فرماندهان نظامی و انتظامی، برخی رؤسای اداره های ذی ربط، در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شیروان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی آزمون سراسری 1400 در شیروان

فرماندار شهرستان شیروان با اشاره به اهمیت برنامه ریزی مناسب برای برگزاری آزمون سراسری گفت: برگزاری کنکور با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری های اجتماعی، با عث کاهش استرس در شرکت کنندگان خواهد شد.

علی ذوالفقاری افزود: همه دست اندرکاران و دستگاه های عضو ستاد باید تمامی مسائل و حواشی برگزاری کنکور، محل برگزاری، رعایت مسائل بهداشتی، سیستم سرمایشی، برقراری نظم و امنیت و… را مد نظر قرار داده تا این آزمون به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شیروان با تأکید بر لزوم آمادگی دستگاه های مجری به ویژه اداره های برق، شهرداری، نیروهای انتظامی، برای کنترل و جلوگیری از هرگونه مشکلات احتمالی در این آزمون، خواستار هماهنگی تمام دستگاه ها به منظور برگزاری آزمونی مطلوب شد.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شیروان نیز از برگزاری آزمون سراسری همزمان با سایر نقاط کشور در 32حوزه امتحانی در این شهرستان، در روزهای 9، 10، 11و 12 تیر ماه سال جاری خبر داد و گفت: در مهم ترین آزمون علمی کشور، ۳۴۶۰ نفر از دانش آموزان این شهرستان، شامل 2052 نفر خانم و 1408 نفر آقا، در پنج گروه ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان خارجه به رقابت خواهند پرداخت.

مظفر نادری افزود: این آزمون سراسری با مسئولیت اداره آموزش و پرورش و با همکاری تعدادی از ارگان ها و نهادهای ذی ربط برگزار خواهد شد و لذا برای انجام این آزمون مهم، همه شرایط و امکانات لازم تدارک دیده شده است تا داوطلبان آزمون سراسری و خانواده های آنان هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

خبرنگار ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار