هدف اوقات فراغت بانشاط، جهت‌سازی مهارت‌های شغلی دانش‌آموزان است

زنجان (پانا) - تدوین برنامه‌های فرهنگی و هنری، افتتاحیه «اوقات فراغت با نشاط در فعالیت‌های تابستانی» با مشارکت دانش‌آموزان پیشتاز و مربیان استان زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
هدف اوقات فراغت بانشاط، جهت‌سازی مهارت‌های شغلی دانش‌آموزان است

در این برنامه که جمعی از دانش‌آموزان پیشتاز و مربیان حضور داشتند، دانش‌آموزان به اجرای سرود، یادگیری مهارت‌های گره‌زنی و انجام فعالیت‌های هنری پرداختند.

افتتاحیه اوقات فراغت با نشاط در فعالیت‌های تابستانی 1400 روز شنبه خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگی و اردوهای اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، اوقات فراغت را فرصتی برای خانواده ها، دانش آموزان و مربیان دانست و اظهار کرد: هدف آموزش و پرورش از اجرای این برنامه‌ها جهت‌سازی مهارت‌های شغلی دانش آموزان است.

قاسم‌پور در خصوص کلاس‌های تابستانی اوقات فراغت در بستر فضای مجازی، گفت: برنامه‌های فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان از هفته اول تیرماه شروع و تا پایان مردادماه مطابق با دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه خواهد داشت. اگر شرایط کرونا اجازه دهد و وضعیت قرمز نباشد در مراکز پرورشی و پایگاه‌های اوقات فراغت دانش آموزان در برنامه‌ها شرکت می‌کنند.

وی افزود: کلاس‌ها به‌صورت نیمه‌حضوری و با رعایت پروتکل‌ها تعداد محدود پنج‌تا ۱۰ نفر از دانش آموزان در فضای آزاد برگزار خواهند شد. برنامه‌هایی هم از طریق کانال‌های معاونت پرورشی به اطلاع دانش آموزان علاقه‌مند رسانده می‌شود و دانش آموزان با ثبت‌نام در سامانه همگام از ۱۵ تا آخر خردادماه کلاس‌ها خود را انتخاب کنند و عمده آموزش‌ها از اول تیرماه و از طریق شبکه شاد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار