مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در نشست مشترک شورای معاونین و روسای ادارات مناطق و نواحی استان:

همواره باید در تصمیم گیری ها، نگاه سیستمی داشته باشیم

زنجان (پانا) - نشست مشترک شورای معاونین و روسای ادارات مناطق و نواحی استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش زنجان، معاونین و روسای مناطق و نواحی 14گانه استان در سالن شهید تجلی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
همواره باید در تصمیم گیری ها، نگاه سیستمی داشته باشیم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن تقدیر از مشارکت و همکاری حداکثری فرهنگیان استان در انتخابات، اظهار کرد: همواره باید در تصمیم گیری‌ها، نگاه سیستمی داشته باشیم و ما در این امر مسئول هستیم و هرگز نباید در تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیری‌ها نگاه فردی داشت.

مظفری با تاکید بر اشرافیت به آمار و اطلاعات مدارس جهت تصمیم سازی درست و دقیق، افزود: ما به عنوان نمایندگان آموزش و پرورش استان موظف هستیم همواره از حق آموزش و پرورش دفاع کنیم و در مدتی که مسئول هستیم باید در برقراری آرامش در ادارات تلاش کنیم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان در ادامه بیان کرد: هفته آینده ساعات کاری ادارات تغییر خواهد کرد و از ساعت ٦:٣٠ تا ١٣:٣٠ خواهد بود که در این خصوص اطلاع رسانی مناسب صورت پذیرد.

مظفری بیان کرد: در مناطق و نواحی که مدارس و فضاهای فیزیکی مازاد وجود دارد باید نسبت به بهره وری مناسب از آن تصمیم‌گیری های شایسته و طبق مفاد قانونی صورت پذیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش زنجان گفت: در به کارگیری نیروها در مدارس به ویژه مدارس غیردولتی باید مجوزهای لازم طبق دستورالعمل ها از مراجع و واحدهای مربوطه اخذ شود.

مظفری با بیان اینکه، اجرای پروژه مهر یکی از مهمترین فعالیت های آموزش و پرورش است، ابراز کرد: باید نگاه بسیار ویژه‌ای به فعالیت های پروژه مهر داشته باشیم و روسای مناطق و نواحی در این زمینه حضور فعال داشته باشند و به صورت میدانی، بازدید و نظارت مستمر از مدارس انجام دهند و در این خصوص تقسیم وظایف بین همکاران اداری و تشکیل جلسهات توجیهی برای مدیران مدارس صورت پذیرد تا آماده سازی مناسب برای بازگشایی مدارس را شاهد باشیم.

وی ضمن تقدیر از تدوین برنامه های آموزش و پرورش استان ذیل سند تحول بنیادین برای سال تحصیلی ١۴٠١-۱۴۰۰ افزود: این حرکت نشانگر آن است که تمامی فعالیت‌های آموزش و پرورش استان بر اساس سند تحول در حال پیگیری و انجام است.

مظفری تصریح کرد: امسال دبیرخانه کشوری فعالیت‌های تابستانی در استان است که در روز ششم تیرماه به صورت ویدئوکنفرانس با حضور مقام عالی وزارت و مسئولان ارشد استانی برنامه افتتاحیه آن برگزار خواهد شد که امیدوارم با همکاری هم بتوانیم در این خصوص کار خوب و شایسته انجام دهیم.

بررسی پروژه مهر، بررسی فعالیت های تابستانی، تجزیه و تحلیل نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم، فعالیت های ستاد ثبت نام دانش آموزی، ارزیابی مدارس و سامانه نظارت، تدوین برنامه‌های اجرایی ذیل سند تحول بنیادین در مناطق و مدارس، سنجش نوآموزان، عملکرد کمیته هدایت تحصیلی و نظارت بر فعالیت های آموزش و پرورشی در شبکه شاد از جمله مهمترین موضوعات و دستور جلسات در این نشست بود که توسط معاونین و روسای ادارات مربوطه تشریح و تبیین شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار