تابستانی پرنشاط با برنامه‌های جذاب در آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان

بهارستان یک(پانا) - جلسه ستاد اوقات فراغت 1400 آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با حضور امام جمعه بخش گلستان و سایر مسئولان شهری در سالن شهید درهم‌پور برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۹۵۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تابستانی پرنشاط با برنامه‌های جذاب در آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان

در این جلسه، مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان فعالیت جذاب و فوق‌العاده فرهنگی و هنری با محوریت کانون فرهنگی و هنری شهید‌مطهری را گوشه‌ای از برنامه‌های امسال اوقات فراغت اعلام کرد و ادامه داد: به علت مشکلات آموزشی موجود به صورت خاص‌تری کلاس‌های تقویتی برنامه‌ریزی شده‌اند.

او افزود: دانش‌آموزان همانند فرزندان خودمان هستند و ما آنها را تنها نگذاشته‌ایم و در ادامه از تمامی دستگاه‌های اجرایی خواست تا با همکاری یکدیگر تابستان خیلی خوبی را برای دانش‌آموزان رقم بزنند.

در ادامه این جلسه قره‌باقری معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان به بیان آمار و گزارشات پرداخت و گفت: تاکنون 5600 دانش‌آموز در طرح اوقات فراغت ثبت نام کرده‌اند که این عدد هر روز در حال افزایش است.

او بیان کرد: مجوز دوره‌ها و پایگاه‌های حضوری اخذ شده و همچنین فعالیت‌های متناسب ورزشی برای سالن‌ها تدارک دیده شده‌اند.

دراین جلسه نیز حجت‌الاسلام نورپور امام جمعه بخش گلستان نیز با تقدیر از برنامه‌ریزی‌های انجام شده تاکید بر فعالیت‌های قرآنی کرد و گفت: این تابستان فرصت خوبی برای آشنایی کودکان و نوجوانان با قرآن کریم و سیره پیامبر اکرم (ص) و امامان است.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار