ورود به شهرهای گیلان توسط خودروهای غیربومی همچنان ممنوع است

رشت (پانا) - رئیس پلیس راهور گیلان گفت از ابتدای سال ۹۹ تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار خودرو به دلیل رعایت نکردن محدودیت های کرونایی در گیلان اعمال قانون شدند.

کد مطلب: ۱۱۹۵۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
ورود به شهرهای گیلان توسط خودروهای غیربومی  همچنان ممنوع است

به گزارش اداره پلیس راهور استان، سرهنگ امیر طالبی با بیان اینکه همچنان ورود به شهرهای استان توسط خودروهای با پلاک غیر بومی ممنوع است، گفت: از ابتدای آغاز طرح محدودیت ها از سال ۹۹، بیش از ۸۰۰ هزار خودرو متخلف بی اعتنا به دستورالعمل ها تاکنون اعمال قانون شده اند.

وی با اشاره به اینکه محدودیت های شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: با توجه به قرار داشتن در فصل کار کشاورزی بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونای استان تا پایان شهریور ماه تردد خودروهای بومی بین شهرها آزاد است، ضمن آنکه محدودیت شبانه نیز بر اساس ساعت اعلام شده همانند گذشته برقرار است.

رئیس پلیس راهور گیلان گفت: محدودیت های تردد کرونایی به منظور حفظ سلامتی شهروندان اعمال می شود بنابراین انتظار می رود شهروندان نیز برای به خطر نینداختن سلامتی خود و دیگران از سفر کردن در چنین شرایطی بپرهیزند .

سرهنگ طالبی همچنین از بخشودگی جریمه های ۲ برابری تا پایان دی ماه امسال خبر داد و گفت: بنابر دستور فرماندهی ناجا جریمه های ۲ برابر شده تا مهلت یاد شده به میزان اولیه خود بر می گردند و مالکان خودرو می توانند از این فرصت برای پرداخت جرایم تخلفات رانندگی اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار