رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدرالبرز مطرح کرد:

باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در البرز و تهران متلاشی شد

کرج (پانا)- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز در زمینه کشفیات 6 ماهه اخیر این ستاد گفت در شش ماهه اخیر 7 تن و 226 کیلو کشفیات انواع مواد مخدر در سطح استان رخ داده‌است.

کد مطلب: ۱۱۹۵۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در البرز و تهران متلاشی شد

سرهنگ علی عسگری، اضافه کرد: بعد از انجام اقدامات پلیس، محل نگهداری مواد مخدر توسط قاچاقچیان در شهرستان شهریار مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز تأکید کرد: مأموران با حصول اطمینان از مخفیگاه قاچاقچیان و طی عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران دو نفر متهم در این رابطه را دستگیر کردند.

عسگری ضمن بیان رشادتها و دلیری شهدا و جانبازان این عرصه در طول سالهای گذشته با بیان این که همکاران ما برای نجات جامعه از آسیب های مواد مخدر همواره در تلاشند تا آرامش و امنیت خاطر را در بین مردم و خانواده ها بوجود بیاورند اظهار کرد: طرح های زیادی در زمینه مبارزه با مواد مخدر و نیز جمع آوری معتادان در طول سال به صورت برنامه های روزانه هفتگی و ... انجام می شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان افزود : 21 باند مواد مخدر فعال نیز متلاشی شده و سه قبضه سلاح گرم و غیرمجاز نیز از این افراد و عناصر این باندها بدست آمد.

خبر نگار ؛ ابوالفضل اسدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار