در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خواف عنوان شد:

به کمک خیران برای کمبود مدرسه در خواف نیازمندیم

خواف(پانا)- رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان خواف در جلسه شورای آموزش و پرورش، از کمبود مدرسه در این شهرستان گفت و بر توجه خیران و مسئولیت شرکت‌های معدنی در این زمینه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
به کمک خیران برای کمبود مدرسه در خواف نیازمندیم

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان خواف، حسین سنجرانی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان خواف ضمن تبریک میلادباسعادت امام رضا(ع) و گرامیداشت هفته قوه قضاییه، با توجه به کمبود فضاهای آموزشی در شهرستان خواف گفت: تمامی شرکت های معدنی اول باید مسئولیت اجتماعی خود را در منطقه انجام داده و به تعهدهایی که داده اند جامه عمل بپوشانند.

وی ادامه داد: درخصوص تجهیز مدارس و کمبود فضاهای آموزشی باید خیرین عزیز پای کار بیایند و یاری گر آموزش و پرودش باشند که ما بخشی از این اعتبار مورد نیاز برای کمبود فضای آموزشی را در برنامه پیشنهادی سفر استاندار محترم به شهرستان گنجانده ایم.

فرماندار شهرستان خواف ادامه داد: نگاه رفیع و بلند به آموزش و پرورش باید همیشه پابرجا باشد و اگر ما میخواهیم کشور نجات پیدا کند توجه به آموزش و پرورش یک امر اساسی و زبربنایی است.

وی در خصوص برگزاری کنکور سراسری افزود: تمام دستگاه ها و نهادهای اجرایی باید با آموزش و پرورش همکاری های لازم را به عمل آورند و تمامی موارد را رصد کنند تا کنکور سراسری به نحو احسن در شهرستان برگزار شود.

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان خواف در بحث اوقات فراغت گفت: برای برگزاری هرچه بهتر کلاس های اوقات فراغت باید در کنار آموزش، فن آموزی هم انجام گیرد تا این دانش آموزان بتوانند در آینده برای جامعه اسلامی مفید و مثمر ثمر واقع شوند.

جواد رفیعی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف با تبریک میلاد باسعادت امام رضا(ع) و تشکر از حضور کلیه اعضا درجلسه شورای آموزش و پرورش به گزارش وضعیت فعلی و کمبود فضاهای آموزشی پرداخت و گفت: در مهر۱۴۰۰ با کمبود ۳۴ کلاس درس روبه رو هستیم و باتوجه به احتمال حضوری بودن کلاس های درس، باید تمهیدات لازم در خصوص رفع این مشکلات انجام شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف ادامه داد: در سال گذشته با توجه به ویروس منحوس کرونا و مجازی بودن آموزش ها، از خیران و مراکزی که نسبت به تامین و اهدا تبلت برای دانش آموزان نیازمند نقش داشتند تشکر و قدردانی می کنیم.

رفیعی پور در ادامه از کلیه افراد و نهادهایی که به طرق مختلف در برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری با آموزش و پرورش همکاری می کنند، قدردانی کرد و ادامه داد: در کنکور سراسری در شهرستان خواف در رشته هنر ۵۲۸ نفر، کنکور ریاضی ۱۶۱ نفر، کنکور انسانی ۱۳۶۶ نفر، کنکور تجربی ۵۱۰ نفر و کنکور زبان انگلیسی ۵۵۴ نفر و درمجموع ۳۵۱۲ داوطلب با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در پایان سخنان خود در خصوص اوقات فراغت دانش آموزان افزود: کلاس های اوقات فراغت باید به صورت هماهنگ و هدفمند برگزار شود و آموزش فنون و فن آموزی را در دستور کار خود قرار دهند تا در تابستان دانش آموزان علاوه بر آموزش های تئوری، مهارت های فن آموزی را هم بیاموزند.

شورای آموزش وپرورش شهرستان خواف در سال گذشته رتبه برتر استانی را کسب کرده بود و در پایان با اهدا لوح تقدیر از طرف معاون وزیر آموزش وپرورش و مدیر کل آموزش وپرورش از تمامی اعضای شوای آموزش وپرورش به همین مناسبت تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار