برگزاری کارگاه تخصصی روش تدریس قران کریم با حضور استاد بین المللی در شهرستان خواف

خواف(پانا)- کارگاه تخصصی روش تدریس قرآن کریم با هدف ارتقاء توانمندی همکاران قرآنی با حضور استاد عباس سلیمی و با همکاری قرارگاه ثامن الائمه علیه السلام نیروی زمینی سپاه،در دو نوبت صبح و بعد ازظهر برای فرهنگیان آقا و خانم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه تخصصی روش تدریس قران کریم با حضور استاد بین المللی  در شهرستان خواف

عباس سلیمی استاد بین المللی قرآن کریم، علت توفیقات و افتخار آفرینی معلمان و دانش آموزان شهرستان خواف در احراز رتبه های برتر قرآنی را فعالیت های مجدانه تمامی آحاد مردم این دیار و خادمین به قرآن دانست و نقش خدمات رسانی مراکز دینی ،سازمان ها و نهاد های فرهنگی و بویژه آموزش و پرورش را بسیارمهم دانست.

سلیمی ادامه داد: جایگاه قرآنی شهرستان خواف باید بر تارک سرزمین ایران اسلامی بدرخشد.

قاری و استاد بین المللی قرآن کریم افزود: معلمان و دانش آموزان قرآنی باید بر۳ مرحله قرآن خوانی،قرآن دانی و قرآن باوری تمرکز نمایند.

عباس سلیمی تصریح کرد: تمامی پیروزی ها و موفقیت های بیش از ۴۲سال انقلاب اسلامی با الهام از قرآن بوده و تمام شکست های به دست آمده به دلیل غفلت از قرآن و عدم یادگیری موثر آن می باشد.

سلیمی در پایان سخنان خود گفت: معلمان عزیز با آموزش درست فرهنگ قران می توانند فردای روشنی را برای دانش آموزان رقم بزنند و تمامی آحاد جامعه باید اخلاص وقرب الهی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

حسین غیرتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار